سینمای جهان

زندگی «اسنوپ داگ» فیلم می‌شود

یونیورسال فیلم بیوگرافی اسنوپ داگ را با نویسنده Black Panther 2 می‌سازد، این فیلم با همکاری کمپانی «دث رو پیکچرز» اسنوپ ساخته خواهد شد.

یونیورسال فیلم بیوگرافی «اسنوپ داگ» را با همکاری «جو رابرت کول» نویسنده «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» (Black Panther: Wakanda Forever) و «آلن هیوز»‌ برادر «آلبرت هیوز» کارگردان «رؤسای جمهور مرده» (Dead Presidents) می‌سازد.

چهارشنبه این هفته «هالیوود ریپورتر» گزارش داد که اسنوپ یکی از تهیه‌کنندگان پروژه با کمپانی «دث رو پیکچرز» خواهد بود. این پروژه اولین فیلم بلندی است که اسنوپ با این کمپانی و با همکاری «سارا رامیکر» می‌سازد.

اسنوپ داگ با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «مدت زیادی منتظر ماندم تا این پروژه را بسازم، چون می‌خواستم کارگردان درست. نویسنده‌ای عالی و بزرگترین کمپانی سینمایی را انتخاب کنم. و آن‌ها میراثی که سعی در به تصویر کشیدنش روی پرده دارم و خاطره‌ای که سعی دارم به جا بگذارم را درک کنند. این پیوند کامل و بی‌نقص بود. پیوندی مقدس نه باورنکردنی.»

اسنوپ داگ با نام واقعی «کالوین کوردوزار برودوس جونیور» در دهه ۱۹۹۰ به لطف همکاری با رپرهای شناخته‌شده‌ای چون «دکتر دره» به شهرت رسید. او در سال‌های بعد بازیگری را تجربه کرد و وارد عرصه تکنولوژی و صنایع مواد غذایی شد. اسنوپ تاکنون بیش از ۳۵ میلیون آلبوم در سراسر دنیا فروخته و ۱۷ نامزدی گرمی و یک جایزه امی پرایم‌تایم در کارنامه دارد.

اسنوپ داگ در چندین سریال و فیلم از جمله «استارسکی و هاچ» (Starsky & Hutch) نقش خودش را بازی کرده و اخیراً فیلم اکشن و خون‌آشامی «شیفت روز» (Day Shift) را منتشر کرده است.

یونیورسال در سال ۲۰۱۵ فیلم «مستقیم از کامپتن» (Straight Outta Compton) را با تمرکز بر گروه هیپ هاپ ان.دابلیو.ای که «دکتر دره» یکی از اعضای آن بود را ساخت. این فیلم ۲۰۰ میلیون دلار فروخت و نامزد اسکار بهترین فیلمنامه اریجینال شد. یونیورسال در سال ۲۰۰۲ نیز فیلم «۸ مایل» (8 Mile) را بر اساس زندگی «امینم» و ظهور او به عنوان رپر در ژانری که به تسخیر هنرمندان سیاه درآمده بود را ساخته است. آن فیلم ۲۵۰ میلیون دلار فروخت و اسکار بهترین ترانه اریجینال را دریافت کرد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا