سینمای جهان

تاریخ اکران فیلم «باب اسفنجی 4» اعلام شد

پارامونت چهارمین فیلم بلند «باب اسفنجی شلوار مکعبی» (SpongeBob Squarepants 4) را در سال ۲۰۲۵ اکران می‌کند.

نیکلودین انیمیشن و پارامونت اعلام کردند که قسمت چهارم «باب اسفنجی شلوار مکعبی» (SpongeBob Squarepants 4) و «آنگ آواتار» (Aang Avatar) در سال ۲۰۲۵ در سالن‌های سینما اکران خواهند شد. چهارمین فیلم بلند بیست و سوم ماه مه سال ۲۰۲۵ روی پرده می‌رود. و «آنگ آواتار» ۱۰ اکتبر همین سال به اکران می‌رسد.

تا امروز سه فیلم بلند در دنیای «باب اسفنجی» اکران شده. که اولین آن‌ها در سال ۲۰۰۴ به نمایش درآمد. این فیلم‌ها بیش از ۴۷۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند. قسمت سوم با عنوان «فیلم باب اسفنجی: اسفنجی در حال فرار» (SpongeBob Movie: Sponge on the Run) به دلیل بسته شدن سالن‌های سینمای نیویورک و لس‌آنجلس در حین پاندمی در سینماهای کانادا اکران شد. و در ایالات متحده از طریق پارامونت+ منتشر شد. پرفروش‌ترین قسمت این چندگانه «فیلم باب اسفنجی: اسفنج بیرون از آب» (SpongeBob Movie: Sponge Out of Water) در سال ۲۰۱۵ با بیش از ۳۲۵ میلیون دلار است.

«آنگ آواتار» شخصیتی از سریال «آواتار: آخرین بادافزار» (Avatar: The Last Airbender) است. «ام. نایت شیامالان» در سال ۲۰۱۰ یک فیلم لایو-اکشن بر اساس «آواتار» کارگردانی کرد و به فروش ۳۲۰ میلیون دلاری رسید.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا