سینمای جهان

حرکت اعتراضی جانی دپ با جایزه‌اش

جانی دپ که به تازگی در فستیوال کمر ایمیج برنده جایزه شد ژستی با در دست داشتن جایزه‌اش در پشت میله‌های زندان گرفت.

جانی دپ هنرپیشه ۵۷ ساله، جایزه بازیگر نمونه (برای به نمایش درآوردن بیشترین احساس بصری) را در فستیوال camerimage که بصورت مجازی اجرا شده است، دریافت کرد و با  در دست داشتن جایزه اش در پشت میله‌های زندان ژست گرفت که حرکتی اعتراضی برای زیر سوال بردن نتیجه دادگاه و کنار گذاشته شدن ناگهانی اش از فیلم هیولاهای خیالی بود.

جانی دپ این جایزه را برای فیلم میناماتا Minamata دریافت کرد. او در این فیلم نقش عکاس جنگی را بر عهده دارد که نامش (WEugene) است. در این فیلم او به ژاپن سفر می‌کند تا اثرات مسمومیت با جیوه در جوامع ساحلی در سال ۱۹۷۰ را به تصویر بکشد.

او پس از دریافت این جایزه نوشت: خانم‌ها آقایان امشب از تمامی دست اندرکاران فستیوال، برای دریافت این جایزه منحصر به فرد متشکرم. در طول سال‌های حرفه‌ای ام، افتخار همکاری با فیلمسازان فوق‌العاده‌ای را داشتم. همه می‌دانیم رابطه میان هنرپیشه و فیلم پرداز همواره رابطه‌ای محوری بوده و مهمترین اثر را در سینما و رسانه تصویری دارد. برای من، حضور هر روزه بر روی صحنه نمایش حس فوق العاده‌ای را دارد، چون واقعاً نمی‌دانم که چه چیزی امکان وقوع دارد.

جانی دپ (زاده ۹ ژوئن ۱۹۶۳ در اوونزبروو، کنتاکی) هنرپیشه، تهیه‌کننده، موسیقی‌دان، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان فیلم مشهور آمریکایی‌است. او تاکنون توانسته‌است جایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران فیلم را برای بهترین بازیگر مرد از آن خود کند. دپ یکی از پولسازترین ستاره‌های هالیوود است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
تابناک

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا