سینمای جهان

آنتونی هاپکینز در سریالی حماسی

آنتونی هاپکینز در سریال حماسی Those About To Die «آن‌هایی که در آستانه مرگند» نقش امپراتور روم را بازی می‌کند

آنتونی هاپکینز به سریال «آن‌هایی که در آستانه مرگند» پیکاک به کارگردانی «رولاند امریش» پیوست.

«آنتونی هاپکینز» در سریال «آن‌هایی که در آستانه مرگند» (Those About To Die) شبکه پیکاک به کارگردانی «رولاند امریش» نقش امپراتور روم را بازی می‌کند. هاپکینز که برای فیلم‌های «پدر» (The Father) و «سکوت بره‌ها» (Silence of the Lambs) برنده اسکار شده، در این سریال درام در ظاهر «امپراتور وسپاسیان» دیده خواهد شد. فیلمبرداری پروژه از ماه مارس در رم آغاز می‌شود.

این سریال بر اساس کتابی به همین نام نوشته «دنیل مانیکس» ساخته خواهد شد و داستانی در «دنیای فاسد، پیچیده و تماشایی ورزش‌های گلادیاتوری در روم باستان» روایت می‌کند. پیکاک می‌گوید این سریال با شخصیت‌های متنوع لایه‌های متعدد جامعه روم را بررسی می‌کند، «جایی که ورزش، سیاست، و کسب‌وکار تصادم و تقاطع دارند.»

وسپاسیان، امپراتور روم و سرکرده خاندان فلاویان، مردی کارکشته در میدان‌های نبرد بود که پس از ۱۰ سال جنگ خونین داخلی به تاج‌وتخت رسید. او در این سریال سالخورده است و اشرافیان تشنه رسیدن به قدرت در امپراتوری او را احاطه کرده‌اند.

«رابرت رودات» نویسنده سریال و به همراه امریش، «جیانی نوناری»، «هارالد کلوزر»، «الیور بربن» و «جوناس باور» یکی از تهیه‌کنندگان پروژه خواهد بود.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا