سینمای جهان

مریل استریپ با سلنا گومز همبازی می‌شود

مریل استریپ در فصل سوم «تنها قتل‌های ساختمان» (Only Murders In The Building) هولو نقش‌آفرینی می‌کند.

«مریل استریپ» به فصل سوم سریال «تنها قتل‌های ساختمان» (Only Murders In The Building) هولو ملحق شد و با «سلنا گومز» همبازی می‌شود.

«سلنا گومز» ستاره این سریال سه‌شنبه این هفته در شبکه‌های اجتماعی با انتشار یک ویدیو از پشت صحنه سریال به همراه «مارتین شورت»، «استیو مارتین» و «پل راد» اعلام کرد که استریپ به فصل سوم ملحق شده است.

هولو جزئیات بیشتری از نقش مریل استریپ در این فصل فاش نکرده است. این پلتفرم در ماه ژوئیه سفارش ساخت فصل سوم را صادر کرد. فصل دوم «تنها قتل‌های ساختمان» ۲۲ آگست به پایان رسید.

در فصل دوم، به دنبال مرگ «بانی فولگر»، همسایگان چارلز با بازی «استیو مارتین»، «الیور» با بازی «مارتین شورت» و «میبل» با بازی «سلنا گومز» که به مجریان یک پادکست جنایی تبدیل شده‌اند، سعی دارند قاتل را به دام بیندازند اما باید با همسایگانشان کنار بیایند که تصور می‌کننند آن‌ها مرتکب قتل شده‌اند.

دیگر بازیگران سریال، «تینا فی» در نقش مجری پادکست، «نیتان لین»، «کارا دلوین»، «ایمی شومر»، «جکی هافمن»، «مایکل راپاپورت». «شرلی مک‌کلین» و «مایکل سیرل کلیتون» بودند. «تنها قتل‌های ساختمان» به نویسندگی مارتین و «جان هافمن» ساخته شده که سابقه‌ نویسندگی برای «گریس و فرانکی» (Grace and Frankie) نت‌فلیکس را دارند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا