سینمای جهان

مونیکا بلوچی، جایزه ویژه اسکار ایتالیا را می‌گیرد

جوایز دیوید دی دوناتلو که به عنوان اسکار سینمای ایتالیا شناخته می‌شود، این هفته برندگان خود را معرفی می‌کند. جایزه ویژه این رویداد، برای تجلیل از فعالیت هنری مونیکا بلوچی، به وی اهدا خواهد شد.

به گزارش ورایتی، مراسم اهدای جوایز دیوید دی دوناتلو ۲۰۲۱ که احتمالاً نگاهی خلاقانه به سینمای سال پیش خواهد داشت. هم‌زمان با شروع به کار دوباره سینماهای ایتالیا ۱۱ می (سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت) در رم برگزار می‌شود. امسال یک جایزه ویژه از اسکار ایتالیا نیز برای تجلیل از فعالیت هنری مونیکا بلوچی به وی اهدا می‌شود. تا قدرت نادر وی به عنوان یک نماد جهانی که همواره به دنبال خلاقیت در کار خود و تعامل با جامعه هنری بوده و در عین حال عمیقاً ایتالیایی باقی مانده است. گرامی داشته شود.

در عین حال فیلم‌هایی که امسال به دلیل پاندمی از اکران در سینماها بازماندند نیز در این رقابت جای گرفتند. و رکوردی از نظر تعداد رای دهندگان این جوایز ثبت شد. و ۹۱ درصد از ۱۵۷۸ عضو آکادمی دیوید دی دوناتلو برای انتخاب برندگان، رای دادند.

شصت و ششمین دوره اهدای جوایز اسکار ایتالیا به صورت فیزیکی هم‌زمان در ۲ مکان یعنی مکان استودیوهای تلویزیونی فابریتسیو فریزی رم و اپرای کاپیتال ایتالیا برگزار می‌شود. و همه نامزدها در مراسم حضور خواهند داشت و مراسم به صورت زنده از شبکه یک «RAI» پخش می‌شود.

سینماهای ایتالیا از ۲۶ آوریل به صورت تدریجی و با رعایت نکات ایمنی دارند فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا