سینمای جهان

انتقاد لیام نیسون به اسپین‌آف‌های «جنگ ستارگان»

لیام نیسون از دیزنی (Disney) و لوکاس‌فیلم می‌خواهد اسپین‌آف‌های کمتری برای «جنگ ستارگان» (Star Wars) بسازند.

«لیام نیسون» تقریباً در هر مصاحبه‌ای باید به پرسشی پیرامون چندگانه «جنگ ستارگان» (Star Wars) پاسخ دهد. او که این دنیای علمی-تخیلی نقش استاد جدای «کوای-گان جین» را بازی کرده، در مصاحبه جدیدی به همراه «پل راد» در «زنده ببینید چه می‌شود!» (Watch What Happens Live) ادعا می‌کند که تولید اسپین‌آف‌های متعدد باعث شده «جادوی» چندگانه از بین برود.

بازیگر فیلم «جنگ ستارگان اپیزود اول: تهدید شبح» (The Phantom Menace) در پاسخ به این پرسش که آیا مایل به بازگشت است یا نه می‌گوید: «نه، نیستم. اسپین‌آف‌های خیلی زیادی برای «جنگ ستارگان» ساخته شده. به نظر من از کیفیتش می‌کاهد و اسرارآمیز بودن و جادوی آن را به شکل عجیبی از بین می‌برد.»

لیام نیسون در سریال «اوبی-وان کنوبی» (Obi-Wan Kenobi) دیزنی+ نقش کوتاهی بازی کرده و فقط چند جمله به زبان آورده است. او پیش‌تر به «کلایدر» گفته بود که تمایل دارد به دنیای «جنگ ستارگان» برگردد: «بدون تردید، تمایل دارم [دوباره این نقش را بازی کنم] اما این پرسش برای من ایجاد شده که آیا «جنگ ستارگان» در حال دور شدن از چشم‌انداز سینمایی خودش است؟»

موفقیت «مندلوری» (The Mandalorian) باعث شد که دیزنی و لوکاس‌فیلم برای چندین پروژه تلویزیونی چراغ سبز نشان دهند. اسپین‌آف «کتاب بوبا فت» (The Book of Boba Fett)، «آندور» (Andor)، «آسوکا»‌ (Ahsoka)، و «آکولایت» (Acolyte) از جمله این پروژه‌ها بودند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا