سینمای جهان

اکران فیلم «اوپنهایمر» در جشنواره کن تأیید شد

«متیو مودین» یکی از بازیگران «اوپنهایمر» (Oppenheimer) اکران فیلم «کریستفر نولان» در جشنواره کن هفتاد و ششم را تأیید کرد.

«متیو مودین» که یکی از بازیگران «اوپنهایمر»‌ (Oppenheimer) «کریستفر نولان» است، با انتشار پوستری در توییتر تأیید کرده است که این فیلم پرستاره در جشنواره کن هفتاد و ششم اکران خواهد شد.

مودین ضمن انتشار این پوستر از هشتگ کن ۲۰۲۳ استفاده می‌کند. استایلیست «امیلی بلانت» دیگری بازیگر فیلم نیز پیش‌تر به همین شکل اکران «اوپنهایمر» در کن را تأیید کرده بود.

علاوه بر فیلم تاریخی نولان با بازی «کیلین مورفی» در نقش پدر بمب اتم، انتظار می‌رود فیلم‌های «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) «مارتین اسکورسیزی» و «شهر ستاره» (Asteroid City) «وس اندرسون» در کن هفتاد و ششم اکران شوند.

فیلم «تنت» (Tenet) نولان اولین فیلم استودیویی هالیوود بود که در حین پاندمی در سالن‌های سینما اکران می‌شد. بر خلاف دیگر فیلم‌های نولان، خطر اسپویلرها «اوپنهایمر» را تهدید نمی‌کند، بنابراین فیلمساز با خیالی آسوده تازه‌ترین ساخته‌اش را در کن برای اولین بار در دنیا به نمایش درآورد و چند ماه بعد و در فصل تابستان در سراسر دنیا پخش کند.

علاوه بر مورفی، «مت دیمون»، «امیلی بلانت»، «رابرت داونی جونیور»، «فلورنس پیو»، «رامی مالک»، «جاش هارتنت»، «دیوید دستمالچیان»، «جک کویید»، «آلدن ارنرایک»، «اما دومونت»، «هریسون گیلبرتسون»، «جاش پک»، «دنی دفراری»، «گار برنت»، «جیمز دارسی»، «اسکات گرایمز»، «لوییس لمبارد»، «متیو مودین»، «دین دهان»، «بنی سفدی»، «کنت برانا» و «کیسی افلک» به فیلم نولان ملحق شده‌اند.

اکران فیلم «اوپنهایمر» در جشنواره کن تأیید شد

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا