سینمای جهان

تمجید شبکه‌های اجتماعی از مل‌گیبسون

در حالی که برخی از شبکه‌های اجتماعی از ساختن مستندی چند قسمتی درباره قاچاق کودکان توسط مل گیبسون خبر دادند، آسوشیتدپرس ادعاهای نادرست منتشرشده در رسانه‌های اجتماعی را رد کرد.

 به نقل از آسوشیتدپرس، در حالی که بنیانگذار یک سازمان غیرانتفاعی ضد قاچاق در یوتا قبلاً به مل‌گیبسون پیشنهاد کرده بود از یک مستند در حال ساخت حمایت کند، اما اکنون تاکید می‌شود گیبسون در ساخت این فیلم دخالتی ندارد.

این در حالی است که کاربران شبکه‌های اجتماعی با ادعای اینکه گیبسون در حال ساخت مستندی برای افشای صنعتی غیرقانونی است، دارند از او تمجید می‌کنند. در همین حال آلن نیروب، خبرگزار قدیمی گیبسون در ایمیلی به آسوشیتدپرس نوشت: او هیچ مستندی نمی‌سازد.

به نظر می‌رسد این ادعا از اظهارات اوایل سال بنیانگذار یک سازمان غیرانتفاعی ضد قاچاق جنسی کودکان ناشی شده که پروژه‌های سینمایی مختلفی از جمله یک مستند را در دست ساخت دارد.

تیم بالارد، بنیانگذار این سازمان غیرانتفاعی برای حمایت از کودکان چندی پیش گفته بود گیبسون از این سازمان برای بیرون آوردن ده‌ها کودک یتیم از اوکراین درخواست کمک کرد و وی هم از گیبسون برای فیلمبرداری از این تلاش‌ها درخواست کمک مالی کرده و این بازیگر موافقت کرده است.

بالارد گفت: او گفت «مشکلی نیست» و به ما کمک کرد تا فیلمبرداری را شروع کنیم و چهار ماه بعد، چیزی که فکر می‌کردم مستندی درباره وضع مردم اوکراین باشد، به یک سریال مستند چهار قسمتی تبدیل شده که تقریباً کامل شده است.

به نظر می‌رسد همه این شایعات از آنجا ریشه گرفت که در فیلم «صدای آزادی» که درباره بالارد و سازمانش است، به صورتی اتفاقی جیمز کاویزل، بازیگر نقش عیسی در «مصائب مسیح»، که سال ۲۰۰۴ توسط گیبسون ساخته شد، بازی می‌کند.

نیروب از اظهارنظر درباره اظهارات بالارد یا توضیح بیشتر درباره روابط گیبسون با این سازمان غیرانتفاعی مبارزه با قاچاق خودداری کرد و گفت از امور خیریه اطلاعی ندارد اما این بازیگر تامین مالی هیچ مستندی را برعهده نگرفته است.

به گزارش آسوشیتدپرس، این سازمان مستقر در یوتا از جمله سازمان‌هایی است که در سال‌های اخیر با تاکید بر تئوری‌های توطئه، موفق به جمع‌آوری کمک‌های مالی شده‌اند.

بالارد هم دوباره با تاکید بر گفته‌هایش در ماه ژانویه گفت این بازیگر در ساخت مستند بعدی آنها که توسط نیک نانتون، از دی‌ان‌ای فیلمز و تعدادی دیگر تهیه می‌شود، نقشی ندارد.

مل‌گیبسون به دلیل اظهارات یهودی‌ستیزانه‌اش در دهه ۲۰۰۰ مدت‌ها از سوی هالیوود بایکوت شده بود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا