سینمای جهان

برایان کرانستون اعلام کرد که قصد دارد بازنشسته شود

برایان کرانستون اعلام کرد قصد دارد سال ۲۰۲۶ از بازیگری بازنشسته شود تا بتواند بیشتر با همسرش وقت بگذراند.

 به نقل از یاهو نیوز، برایان کرانستون پس از ۴۰ سال بازی روی صحنه و در سینما و تلویزیون آماده است تا نقشی کاملاً جدید را بپذیرد؛ یک همسر تمام وقت.

این بازیگر که در فیلم «شهر سیارکی» وس اندرسون ایفای نقش کرده و در جشنواره کن امسال از این تجربه به‌عنوان عضوی از یک ارکستر یاد کرده بود، در مصاحبه‌ای جدید با نشریه « GQ » گفت سال ۲۰۲۶ به طور موقت هم از بازیگری و هم از فعالیت‌های تجاری فاصله می‌گیرد تا بتواند زمان بیشتری را به رابین دیردِن همسرش اختصاص دهد.

او به این نشریه گفت: همسرم در ۲۴ سال گذشته زندگی‌اش را وقف من کرد. او از افراد مشهور بود ولی مجبور شد زندگی خود را بر اساس زندگی من تنظیم کند و به همسر یک چهره مشهور بدل شد. حالا باید موضوع عوض شود چون او شایسته آن است.

برایان کرانستون و دیردن اولین بار سال ۱۹۸۶ سر صحنه فیلمبرداری «ایروولف» با هم آشنا شدند و ۳ سال بعد ازدواج کردند و اکنون دختری به نام تیلور دارند.

کرانستون حالا می‌گوید شرکت تولید «مون‌شات انترتینمنت» خود را تعطیل خواهد کرد و سهم خود را از شرکتی که با همکاری آرون پل، بازیگر سریال «برکینگ بد» تاسیس کرده بود، می‌فروشد و با همسرش به یک کشور خارجی (احتمالاً فرانسه) نقل مکان می‌کند تا در یک روستای کوچک ساکن شوند و به کارهایی چون یادگیری زبان، باغبانی و مهارت‌های آشپزی بپردازند.

او گفت: می‌خواهم این تجربه را داشته باشم که به سفرهای یک روزه بروم و در شومینه آتش درست کنم و مجبور نباشم هر روز فیلمنامه بخوانم.

این بازیگر که تا آن زمان ۷۰ ساله خواهد شد، گفت این بازنشستگی حداقل ۶ ماه طول می‌کشد و در این مدت به طور کامل از شبکه کاری دور می‌شود، چون این یک مکث کامل است و قرار نیست حتی یک تماس تلفنی کاری داشته باشد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا