سینمای جهان

رکورد جدیدترین فیلم آدام سندلر

پس از ۳۴ سال فعالیت هنری و بازی در ده‌ها فیلم، آدام سندلر با یک فیلم جدید بهترین نقدهای خودش را گرفت.

به نقل از هالیوود ریپورتر، جدیدترین فیلم آدام سندلر با عنوان «تو خیلی هم به مراسم تکلیف من دعوت نشده‌ای» نتفلیکس بهترین نقد را در میان فیلم‌های این بازیگر در سایت راتن تومیتوز کسب کرد.

این فیلم که جدیدترین فیلم این بازیگر در طول ۳۴ سال فعالیت هنری و یک کمدی نوجوانانه است که پخش آن از جمعه در نتفلیکس آغاز شد، موفق شد تا امتیاز ۹۶ درصد را در سایت روتن تومیتوز کسب کند.

این امتیاز بالاتر از «زرنگ‌بازی» ۲۰۲۲ با امتیاز ۹۳ درصد و «داستان‌های میروویتس» سال ۲۰۱۷ با امتیاز ۹۱ درصد و «جواهرات تراش نخورده» سال ۲۰۱۹ با امتیاز ۹۱ درصد قرار گرفت. البته این احتمال وجود دارد که نقدهای منفی جدید بتواند رتبه‌بندی این فیلم را در آینده تغییر دهد.

سندلر نقش نسبتا کوچکی در این فیلم دارد، اما تهیه ‌ننده فیلم است و دختران نوجوانش، سانی و سادی در کنار پدرشان بازی کرده‌اند.

منتقد هالیوود ریپورتر هم درباره این فیلم نوشت: خویشاوندی نمایش داده شده در این فیلم فضایی شیرین و مفرح خلق کرده که کاملا مناسب مخاطبان جوان‌تر است و به بهترین شکل با دردسرهای شخصیت اصلی فیلم ارتباط برقرار می‌کند.

این فیلم که با اقتباس از رمان جوانانه فیونا روزنبلوم ساخته شده درباره ۲ دوست صمیمی یعنی استیسی (سانی سندلر) و لیدیا (سامانتا لورین) است که مدتهاست در رویای برگزاری جشن تکلیف خودشان هستند، اما نقشه‌های بی‌نقص آن‌ها به طرز خنده‌داری به هم می‌ریزد.

فیلم به کارگردانی سامی کوهن بر مبنای فیلمنامه آلیسون پک ساخته شده است.

این پروژه جدیدترین پروژه از قرارداد ۲۵۰ میلیون دلاری سندلر با نتفلیکس است. وی تاکنون ۸ عنوان برای این سرویس استریم تولید کرده که همه جور فیلمی از یک وسترن کمدی تا فیلم نوجوانانه و ورزشی را دربرمی‌گیرد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا