سینمای جهان

آدام سندلر در پروژه جدید نتفلیکس

آدام سندلر در مصاحبه‌ مطبوعاتی فیلم اخاذی از همکاری جدید با برادران سفدی بیان کرد و این هفته ۲۰ اکتبر نتفلیکس رسماً این همکاری را تأیید کرد.

«آدام سندلر» در مصاحبه‌های مطبوعاتی فیلم «اخاذی» (Hustle) فاش کرده بود که پس از «جواهر تراش‌نخورده» (Uncut Gems) همکاری دیگری با جاش و بنی سفدی خواهد داشت، اما پنجشنبه این هفته (۲۰ اکتبر) نتفلیکس رسماً این همکاری را تأیید کرد. این فیلم بدون عنوان با بازی سندلر و نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی برادران سفدی ساخته خواهد شد.

نتفلیکس جزئیات بیشتری از این پروژه فاش نکرده اما منابع نزدیک به فیلم می‌گویند احتمال فیلمبرداری از سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ وجود دارد. از داستان این فیلم نیز جزئیاتی در دست نیست جز اینکه ادعا شده دنیای کارت‌های کلکسیونی به تصویر کشیده خواهد شد. نگارش فیلمنامه همچنان ادامه دارد اما سندلر متعهد شده در فیلم نقش‌آفرینی کند.

سندلر و سفدی‌ها پس از موفقیت «جواهر تراش‌نخورده» برای همکاری اظهار تمایل کرده بودند. آن فیلم بهترین نقدهای کارنامه سندلر را رقم زد و برای او جایزه «اسپیریت» بهترین بازیگری را به ارمغان آورد.

آدام سندلر در مورد این فیلم جدید به «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود: «سخت روی این فیلم کار می‌کنند. اخلاق کاری‌شان بهترین است. همیشه در حال کارند، همیشه در حال نوشتن‌اند، همیشه تأمل می‌کنند. نمی‌دانم چه چیز دیگری می‌توانم به شما بگویم، اما خیلی هیجان‌انگیز خواهد بود. متفاوت است. اما دوست ندارم به من بگویند: «در آن مصاحبه چه چرت و پرتی گفتی؟» بنابراین بهتر است خودشان حرف بزنند.»

سفدی‌ها و سندلر در فیلم کوتاهی تحت عنوان «گلدمن علیه سیلورمن» (Goldman v Silverman) که در سال ۲۰۲۰ پخش شد همکاری غافلگیر‌کننده‌ای داشتند.

«فضانورد» (Spaceman) ساخته «جان رنک» با «کری مولیگان» و «پل دینو» فیلم بعدی سندلر خواهد بود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا