تلویزیون

جواد رضویان برای تلویزیون طنز نود شبی می سازد

پرکاری جواد رضویان برای ساخت طنز نود شبی و تاک شو، نبود کمدی روی آنتن، عدم شفاف‌سازی نسبت به سریال‌های جدید و نبود برنامه سینمایی همزمان با جشنواره فیلم کوتاه مهمترین نکات خبری این هفته بود.

چند روزی است که نام جواد رضویان در رسانه‌ها می‌چرخد و گویا قرار است زمستان تلویزیون را گرم کند. رضویان هم قرار است یک سریال طنز نود شبی بسازد و مخاطبانش را بخنداند و هم می‌خواهد. در مقام مجری یک برنامه گفتگو محور با نام «آدم حسابی» در شبکه نسیم قرار بگیرد. شبکه‌ای که این روزها تقریباً هیچ برنامه جذابی برای مفرح ساختن اوقات مخاطبانش ندارد.

این خبر را یکی از خبرگزاری‌ها رسانه‌ای کرد. و درباره «آدم حسابی» هم به برنامه «یه عید حسابی» ارجاع داده است. که پیش از این در شبکه نسیم روی آنتن رفت و حالا قرار است همان مدل ادامه پیدا کند.

همانطور که گفته شد این روزها دست شبکه نسیم از برنامه‌های پربیننده و تاک شو های جذاب یا حتی برنامه‌های ساده اما پربیننده که مخاطب پر و پا قرصی هم داشته است خالی است. رامبد جوان، مهران مدیری، سروش صحت، پژمان بازغی برنامه‌ای ندارند و حتی در شبکه‌های دیگر هم بیشتر از مجریان اصلی و برندهای هر شبکه مجری‌های فرعی‌تر هستند که به اجرا می‌پردازند. علی ضیا در شبکه یک، مژده لواسانی در شبکه دو، رضا رشیدپور و احسان علیخانی در شبکه سه، محمد دلاوری در شبکه پنج که هر یک به نوعی با یکی از برندهای این شبکه‌ها شناخته می‌شدند هیچ برنامه‌ای ندارند.

برخی چند ماه و برخی بیشتر از یک سال است که برنامه‌ای ندارند و جای خالی برندها و چهره‌ها در تلویزیون این روزها بیش از پیش احساس می‌شود. خلائی که حالا گویا قرار است تلویزیون با چهره‌های دیگری پر کند و جواد رضویان از این جمله است که می‌خواهد اجرای یک برنامه در شبکه نسیم را بر عهده داشته باشد.

در حوزه طنز هم وضعیت چندان تعریفی ندارد و حالا سکان کمدی‌های نود شبی به رضویان سپرده شده است. این البته اولین باری نیست که جواد رضویان قصد ساخت سریال نود شبی دارد. او پیش از این هم قرار بود «صفر ۲۱» را با سیامک انصاری به صورت نود شبی بسازد که سریال به دلیل حواشی مختلفی از جمله نداشتن کیفیت لازم در پیش برد فیلمنامه نتوانست به یک اثر نود شبی موفق تبدیل شود و خیلی زودتر به اتمام رسید. حتی فصل دوم آن هم که ابتدا گفته شد ساخته می‌شود به دلیل انتقادها به متن و قصه این سریال به تولید نرسید.

حال باید دید جواد رضویان در برنامه و سریال جدید خود می‌تواند آنتن خالی از چهره‌ها و برندها را تکانی دهد و مخاطبان را جذب آثارش کند؟

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا