سینمای جهان

فرانسیس فورد کاپولا به فیلمسازی ادامه می‌دهد

فرانسیس فورد کاپولا می‌گوید پس از فیلم «مگالوپلیس» (Megalopolis) با بازی آدام درایور، ناتالی امانوئل پروژه دیگری می‌سازد.

«فرانسیس فورد کاپولا» تأیید کرده است که پس از «مگالوپلیس» (Megalopolis) فیلم جدیدی می‌سازد. تازه‌ترین ساخته او به تازگی به صورت خصوصی اکران شده و واکنش‌های مثبتی دریافت کرده است.

کاپولا به «ددلاین» می‌گوید: «وقتی کار بر روی فیلم جدیدی را شروع کردم دانستم که «مگالوپلیس» تمام شده. به هیچ وجه فیلم ارزان قیمتی نخواهد بود، اما نمی‌دانم که آیا می‌توان آن را «یک فیلم حماسی» نامید یا نه.»

او پیش از «مگالوپلیس» یک سه‌گانه مستقل ساخت که با استقبال زیادی روبرو نشد. بسیاری معتقدند که کاپولا پس از فیلمبرداری پرحاشیه «اینک آخرالزمان» (Apocalypse Now) شاهکاری خلق نکرده است. بهترین آثار او از جمله «پدرخوانده» (The Godfather) اول و دوم و «مکالمه» (The Conversation) در یک بازه زمانی هفت ساله ساخته شده‌اند. او «ماهی جنگی» (Rumble Fish) را بهترین فیلم خود می‌داند.

«آدام درایور»، «ناتالی امانوئل»، «جان ویت»، «فورست ویتاکر»، «لورنس فیشبورن»، «جیسون شوارتزمن»، «کاترین هانتر»، «جمیز رمار»، «گریس وندروال»، «تالیا شایر»، «شایا لباف» و «آبری پلازا» از جمله بازیگران «مگالوپلیس» خواهند بود. تاریخ اکران «مگالوپلیس» اعلام نشده اما کاپولا نمایش فیلم در سال ۲۰۲۴ را تأیید کرده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا