تلاش ناموفق برای انتشار «Beetlejuice» به صورت استریمی

استودیوی وارنر براز ابتدا قصد داشت «Beetlejuice» را به‌جای اکران سینمایی به‌صورت استریمی منتشر کند، اما توافقی با تیم برتون باعث اکران سینمایی آن شد.

به گزارش سینما شارپ، آخر هفته گذشته، فیلم «Beetlejuice, Beetlejuice» از وارنر براز بار دیگر با موفقیت در باکس آفیس پیشتاز شد. موفقیت این فیلم برای همه دست‌اندرکاران آن غیرقابل انکار است. اما ظاهراً استودیو در ابتدا نسبت به این موفقیت اطمینان نداشت.

طبق گزارش اخیر نیویورک تایمز، استودیوی وارنر براز همیشه به موفقیت دنباله فیلم «Beetlejuice» از تیم برتون اعتماد نداشت. این عدم اطمینان به حدی بود که وارنر براز حتی در مقطعی بحث انتشار این فیلم به صورت استریمی را مطرح کرده بود. این تصمیم پیش از ورود مایکل دلوسا و پاملا عبدی به عنوان رئیس‌های مشترک استودیو گرفته شده بود. پس از ورود آنها، مذاکراتی با برتون درباره بودجه فیلم انجام شد و توافقی حاصل شد که برتون نمی‌خواست این فیلم به صورت استریمی منتشر شود.

پاملا عبدی گفت: «این اصلاً برای تیم برتون جواب نمی‌داد. شما در مورد یک هنرمند دیدگاهی صحبت می‌کنید که فیلم‌هایش باید بر روی پرده بزرگ سینما دیده شوند.»

توافقی که انجام شد بر اساس کاهش بودجه فیلم بود. در ابتدا بودجه فیلم حدود ۱۴۷ میلیون دلار بود، اما عبدی و دلوسا به برتون گفتند که اگر بودجه کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار شود، فیلم قطعاً در سینماها اکران خواهد شد.

برای رسیدن به این هدف، تهیه‌کنندگان با بازیگران اصلی از جمله جنا اورتگا، مایکل کیتون، وینونا رایدر و کاترین اوهارا توافقاتی انجام دادند تا دستمزد آنها کمتر باشد و در عوض از درآمد پس از اکران سهم بیشتری دریافت کنند. با این توافق‌ها، بودجه کاهش یافت و بقیه ماجرا تاریخ است.

تصور اینکه وارنر براز قصد داشت این فیلم را به صورت استریمی منتشر کند، شگفت‌آور است. با توجه به درآمد باکس آفیس پس از ۱۰ روز، این اقدام می‌توانست برای استودیو یک اشتباه بزرگ باشد. خوشبختانه، برای طرفداران فیلم و دست‌اندرکاران آن، فیلم توانست اکران سینمایی خود را تجربه کند.

فیلم «Beetlejuice, Beetlejuice» هم‌اکنون در سینماها اکران شده است.

Beetlejuice, تیم برتون, وارنر براز, اکران سینمایی, استریمی, جنا اورتگا, مایکل کیتون, وینونا رایدر

خروج از نسخه موبایل