ساموئل ال جکسون از علاقه خود در فیلم‌های میلیاردی گفت

ساموئل ال جکسون در مصاحبه‌ای از شوک خود بابت سرعت ساخت فیلم‌های مارول گفت و اینکه ترجیح می‌دهد در فیلم‌های میلیارد دلاری مارول بازی کند تا اینکه دنبال اسکار برود.

به گزارش سینما شارپ، ساموئل ال جکسون در مصاحبه‌ای درباره زندگی حرفه‌ای خود با مجله GQ فاش کرد که وقتی اولین قرارداد 9 فیلمی خود با مارول را امضا کرد، از سرعت ساخت فیلم‌ها شوکه شد. جکسون ابتدا با پیشنهاد مارول برای بازی در نقش نیک فیوری در 9 فیلم موافقت کرد که با یک حضور کوتاه در پایان فیلم «آیرون من» سال ۲۰۰۸ آغاز شد. او از آن زمان تاکنون در بیش از دوازده فیلم مارول بازی کرده است، از جمله چندین فیلم از مجموعه «اونجرز» و فیلم‌های مستقل همچون «آیرون من ۲» و «مارول‌ها».

جکسون قبلاً به لس‌آنجلس تایمز گفته بود که هرگز از بازی در نقش نیک فیوری خسته نشده و ترجیح می‌دهد در فیلم‌های میلیارد دلاری مارول بازی کند تا اینکه دنبال اسکار برود یا نقش‌های اسکارپسندانه را دنبال کند.

او در این مصاحبه گفت: «هرچقدر هم که می‌خواستم نسبت به این قضیه بدبین باشم، با خودم فکر می‌کردم: “خب، باید برای این نقش یا آن نقش اسکار می‌گرفتم و نشد.” اما وقتی از این مسئله چندین سال پیش گذشتم، دیگر برایم مسئله مهمی نبود. همیشه از رفتن به مراسم اسکار لذت می‌برم. همیشه منتظر دریافت سبد هدیه برای ارائه جوایز هستم. چیزهایی که در آن هست را به بستگانم می‌دهم؛ دخترم و همسرم از آنها استفاده می‌کنند. این عالی است. … اما از آن به بعد، اسکار را معیاری برای موفقیت یا شکست خودم به‌عنوان بازیگر قرار ندادم. معیار من برای موفقیت، شادی من است: آیا از کاری که انجام می‌دهم راضی هستم؟ من دنبال فیلم‌های اسکارپسند نیستم. مثلاً: “اگر این فیلم را بازی کنی، اسکار می‌بری.” نه، ممنون. من ترجیح می‌دهم نیک فیوری باشم. یا با یک شمشیر نوری در دستم نقش میز ویندو را بازی کنم.»

جکسون همچنین در سریال اختصاصی خود از مارول به نام «تهاجم مخفی» که در دیزنی پلاس پخش شد، نقش‌آفرینی کرد. مصاحبه کامل جکسون را می‌توانید در ویدئوی مجله GQ ببینید.

جکسون درباره قراردادش گفت: «می‌دانستم که قرارداد 9 فیلمی دارم. [رئیس استودیو مارول] کوین فایگی گفت: “ما به تو یک قرارداد 9 فیلمی پیشنهاد می‌دهیم.” چقدر باید زنده بمانی تا 9 فیلم بسازی؟ این فرآیند خیلی سریع نیست. نمی‌دانستم که قرار است در دو و نیم سال 9 فیلم بسازند. این کمی دیوانه‌کننده است! اوه لعنت، دارم قراردادهایم را استفاده می‌کنم. همه چیز خوب پیش رفت.»

خروج از نسخه موبایل