بازگشت “هپی گیلمور” با حضور جان دیلی در نقش جدید

آدام سندلر و جان دیلی در ادامه فیلم "هپی گیلمور ۲" به‌ زودی در نتفلیکس حضور خواهند داشت.

به گزارش سینما شارپ، در فیلم دنباله‌ای که به رهبری آدام سندلر در حال تولید است، شخصیت اصلی “هپی گیلمور” تنها کسی نیست که گاهی احساساتش از کنترل خارج می‌شود.

گلف‌باز حرفه‌ای، جان دیلی، در مصاحبه‌ای با مایک گانزلمان از “OutKick” اعلام کرد که نقش خود در فیلم “هپی گیلمور ۲” را فیلم‌برداری کرده است. فیلم کمدی به کارگردانی کایل نواچک که به موضوع گلف می‌پردازد، از ۹ سپتامبر در نیوجرسی آغاز به کار کرده است.

وقتی از دیلی پرسیدند که آیا سندلر درباره حضور در فیلم با او تماس گرفته است، او پاسخ داد: «من قبلاً فیلم‌برداری کردم. کار را انجام می‌دهیم.» سپس با اشاره‌ای به دوربین، از مخاطبان خواست تا این خبر را مخفی نگه دارند.

همانند شخصیت سندلر در “هپی گیلمور”، دیلی نیز به دلیل ضربات طولانی و رفتار رنگارنگش شناخته شده است. دیلی که دو بار قهرمان مسابقات بزرگ شده است و به خاطر ضربات قدرتمندش لقب “لانگ جان” گرفته است، چندین بار توسط تور PGA تعلیق شده و در سال ۱۹۹۴ درگیری با یکی از تماشاگران در زمین گلف داشته است. زندگی شخصی دیلی نیز مورد توجه رسانه‌ها بوده و او آشکارا درباره مبارزاتش با اعتیاد به الکل و قمار زیاد صحبت کرده است.

در ماه می، سندلر در برنامه “دن پاتریک شو” حضور یافت و فاش کرد که تیم هرلیهی، همکار نویسندگی قدیمی او که روی فیلمنامه “هپی گیلمور ۲” کار می‌کرد، در یک تورنمنت گلف با دیلی ملاقات کرده و دیلی با داستان‌های به‌یادماندنی خود او را سرگرم کرده است.

وقتی از سندلر پرسیده شد. که آیا دیلی در فیلم حضور خواهد داشت. او در آن زمان گفت: «دوست دارم اینطور فکر کنم. هرگز نمی‌دانی، اما همیشه او را دوست داشتم.» سندلر همچنین اشاره کرد که دوست دارد. تایگر وودز نیز در فیلم حضور داشته باشد.

دیلی تنها چهره ورزشی برجسته‌ای نیست که در “هپی گیلمور ۲” حضور خواهد داشت. سندلر پیش‌تر اعلام کرده بود. که تراویس کلس هم در فیلم نقش کوتاهی خواهد داشت. مارگارت کوالی، بد بانی و بنی سفدی از جمله دیگر بازیگران این دنباله هستند. و کریستوفر مک‌دونالد و جولی بوون نیز نقش‌های خود را از نسخه اصلی “هپی گیلمور” که در سال ۱۹۹۶ اکران شد. تکرار خواهند کرد.

خروج از نسخه موبایل