انتقاد جف بریجز از ظاهر CGI خود در “ترون: میراث”

بریجز بازیگر برنده اسکار معتقد است ظاهر دیجیتالی‌اش در فیلم "ترون: میراث" بیشتر شبیه بیل ماهر بوده است تا خودش.

به گزارش سینما شارپ، جف بریجز از ظاهر خود در فیلم “ترون: میراث” (2010) راضی نبود.

این بازیگر برنده اسکار اخیراً در پادکست Happy Sad Confused با جاش هوروویتز صحبت کرد و وقتی از او پرسیده شد که نظرش در مورد تصویر دیجیتالی‌شده‌اش در فیلم به کارگردانی جوزف کوسینسکی چیست، پاسخ داد:
“این تکنولوژی جدید است… من برای فیلم “ترون ۲” — چه نام داشت؟ — میراث، اسکن شدم و در کامپیوتر قرار گرفتم. من خیلی از آن بازسازی راضی نبودم. به نظرم بیشتر شبیه بیل ماهر بودم تا خودم.”

بریجز نقش طراح بازی‌های ویدیویی، کوین فلین، را در “ترون: میراث” بازی کرد، تقریباً سه دهه پس از فیلم کلاسیک علمی-تخیلی Tron در سال ۱۹۸۲. اما در این دنباله که گرت هدلوند و الیویا وایلد نیز بازی می‌کردند، نسخه‌ای جوان‌تر از او به عنوان شخصیت Clu (ابزار شبیه‌سازی‌شده) نمایش داده شد.

بریجز همچنین قرار است در فیلم آینده Tron: Ares که جرد لتو، ایوان پیترز و گرتا لی در آن بازی می‌کنند، حضوری کوتاه داشته باشد. این فیلم به کارگردانی یواخیم رونینگ، داستان برنامه‌ای پیشرفته به نام آرس (با بازی لتو) را دنبال می‌کند که از دنیای دیجیتال به دنیای واقعی فرستاده می‌شود تا مأموریتی خطرناک را انجام دهد.

بازیگر سریال The Old Man همچنین به فیلم اصلی Tron اشاره کرد و آن را “عجیب” توصیف کرد و افزود: “چیزهایی که این‌قدر نو و بی‌سابقه‌اند، در واقع به نوعی امن‌تر هستند. چون هیچ مقایسه‌ای برایشان وجود ندارد. آنها فقط هستند.”

ماه گذشته، بریجز در D23 به “ترون: آرس” اشاره کرد که قرار است در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۲۵ در سینماها اکران شود. بریجز گفت: “تکنولوژی و هوش مصنوعی در زندگی ما همه جا حاضر است. چه زمان مناسبی برای بازدید دوباره از این دنیا. یا شاید این دنیا به دیدار ما بیاید، چون این اتفاق در این فیلم رخ می‌دهد.”

خروج از نسخه موبایل