اندرو گارفیلد درخشش سان سباستین را به خود اختصاص داد

اندرو گارفیلد بدون هم‌بازی‌اش فلورنس پیو ولی با حضور کارگردان جان کراولی، فیلم عاشقانه "ما در زمان زندگی می‌کنیم" را در جشنواره فیلم سان سباستین به نمایش گذاشت.

به گزارش سینما شارپ، اندرو گارفیلد در شب شنبه روی فرش قرمز سان سباستین حاضر شد تا آخرین فیلمش، “ما در زمان زندگی می‌کنیم”، به عنوان فیلم پایانی جشنواره فیلم در سواحل اسپانیا اکران شود.

این بازیگر بریتانیایی همراه با هم‌بازی‌اش فلورنس پیو نبود، اما کارگردان فیلم، جان کراولی، در کنار او حضور داشت. “ما در زمان زندگی می‌کنیم” یک درام عاشقانه است که در جنوب لندن فیلمبرداری شده و داستان یک آشپز نوپا و یک زن تازه طلاق‌گرفته را روایت می‌کند که عاشق یکدیگر می‌شوند. آن‌ها در مسیر زندگی پیش می‌روند و حتی صاحب فرزندی می‌شوند، اما با تشخیص سرطان در مراحل پایانی، خانه خوشبخت آن‌ها به چالش کشیده می‌شود.

گارفیلد روز شنبه در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر درباره بازگشتش به سینما پس از دو سال استراحت صحبت کرد و گفت: “حس می‌کنم آزادتر شده‌ام، حس می‌کنم کمتر حساس هستم. حس می‌کنم شادتر هستم. حس می‌کنم آگاه‌تر شده‌ام. به عنوان یک انسان در این جهان و یک بازیگر در درون خودم و در جهان، خودم را بهتر می‌شناسم و همین باعث شده بیشتر لذت ببرم.”

این بازیگر ۴۱ ساله همچنین درباره همکاری با فلورنس پیو و نیاز به ایجاد صمیمیت برای بازی در کنار هم گفت: “با فیلمنامه‌ای مثل این، ما باید به صمیمی‌ترین نقاط سفر کنیم. در یکی از صحنه‌ها باید سرم را نزدیک به بدن او در حالتی که او در یک پمپ بنزین بر روی چهار دست و پا و کاملاً برهنه است، قرار دهم. این برای هر کسی ترسناک است، چه برسد به زنی در آن شرایط.”

جشنواره سان سباستین امسال پرستاره‌ترین دوره خود را داشت و چهره‌های مطرحی مانند کیت بلانشت، خاویر باردم و جانی دپ روی فرش قرمز در مقابل تئاتر کورسال حاضر شدند. اکران فیلم‌هایی از جمله Conclave از ادوارد برگر، Megalopolis از فرانسیس فورد کوپولا و Anora از شان بیکر نیز ستاره‌های بزرگ صنعت سینما را به اسپانیا جذب کردند.

در یکی از پنل‌های جشنواره، کریستین واچون از شرکت Killer Films، که از همکاران قدیمی تاد هینز است و قرار بود پروژه این کارگردان را با حضور واکین فینیکس تهیه کند، درباره کناره‌گیری فینیکس از این پروژه و از دست رفتن زمان صحبت کرد. او گفت: “این که وقتش تلف شد و فیلمی نتیجه سال‌ها همکاری با واکین نشد، برای من یک تراژدی است که نمی‌توانم از آن بگذرم. ما به عنوان یک جامعه فرهنگی، فرصت داشتن فیلم دیگری از تاد هینز را از دست دادیم و این واقعاً یک جرم است.”

جانی دپ در اکران فیلم جدیدش Modi که به سه روز از زندگی هنرمند ایتالیایی آمادئو مودیلیانی می‌پردازد، با اشاره به شباهت‌هایی بین زندگی دشوار خود و مودیلیانی و اشاره به دادگاه‌های علنی‌اش پس از جدایی از امبر هرد، گفت: “هر شخصیت داستان خودش را دارد، چون مطمئنم که می‌توان گفت من هم از اینجا و آنجا چیزهایی را پشت سر گذاشته‌ام. … شاید داستان شما به یک سریال آبکی تبدیل نشده باشد. یعنی، واقعاً پخش تلویزیونی.”

او با خنده خبرنگاران مواجه شد.

اوایل هفته، خاویر باردم در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از دریافت جایزه دونستیا برای دستاوردهایش در بازیگری، از اقدامات دولت اسرائیل به رهبری بنیامین نتانیاهو در غزه پس از حمله حماس در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۳، انتقاد کرد.

او در ترجمه‌ای از بیانیه‌اش که در مطبوعات اسپانیا منتشر شد، گفت: “من این جایزه را با شادی بزرگ دریافت می‌کنم، اما در حال و هوای جشن نیستم. آنچه در غزه اتفاق افتاده غیرقابل قبول و غیرانسانی است.”

جشنواره فیلم سان سباستین از ۲۰ تا ۲۸ سپتامبر برگزار شد.

خروج از نسخه موبایل