آل پاچینو: برای بازی در «جک و جیل» به پول نیاز داشتم

آل پاچینو فاش کرد که به دلیل مشکلات مالی مجبور به قبول نقش در «جک و جیل» به کارگردانی آدام سندلر شد و حالا او واقعیت را فاش کرده است.

به گزارش سینما شارپ، اگرچه آل پاچینو یکی از اسطوره‌های بازیگری در پنجاه سال گذشته است، اما این بدان معنا نیست که همه فیلم‌هایی که او در آن‌ها بازی کرده به موفقیت رسیده‌اند. برخی از آثار او چندان درخشان نبوده‌اند، و یکی از این فیلم‌ها، کمدی «جک و جیل» به کارگردانی آدام سندلر است. در آن زمان، بسیاری از مردم از دلیل پذیرفتن این نقش توسط پاچینو شگفت‌زده شدند، اما حالا او واقعیت را فاش کرده است.

آل پاچینو در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز درباره زندگی و حرفه‌اش صحبت کرد و یکی از موضوعات مورد بحث، دلیل پذیرفتن نقش در «جک و جیل» بود. به گفته پاچینو، دلیل خوبی برای این تصمیم وجود داشت—او به پول نیاز داشت.

پاچینو توضیح داد: «این فیلم در زمانی به من پیشنهاد شد که واقعاً به آن نیاز داشتم، چون متوجه شدم که دیگر پولی ندارم. حسابدارم در زندان بود و من نیاز داشتم که سریعاً کاری انجام دهم. بنابراین این نقش را پذیرفتم.»

یکی از صحنه‌های مشهور (و نه چندان موفق) فیلم «جک و جیل» شامل پاچینو است که در یک تبلیغ دانکین دوناتس بازی می‌کند. این صحنه قرار بود خنده‌دار باشد، اما بیشتر حالتی مضحک پیدا کرده است. حالا با توجه به اینکه می‌دانیم او به دلیل نیاز مالی این فیلم را بازی کرده، نمی‌توان به سادگی گفت که این صحنه خنده‌دار است یا فقط ناراحت‌کننده.

خوشبختانه، بازی در «جک و جیل» به حرفه پاچینو آسیب جدی وارد نکرد. او پس از این فیلم در نقش‌های بسیاری ظاهر شد. آخرین فیلم او «مودی» است، یک فیلم بیوگرافی که توسط جانی دپ کارگردانی شده است.

خروج از نسخه موبایل