کایل چندلر به بن افلک و مت دیمون در فیلم جنایی «RIP» پیوست

کایل چندلر قرار است در کنار بن افلک و مت دیمون در فیلم جنایی جدید نتفلیکس با نام «RIP» به کارگردانی جو کارناهان ایفای نقش می‌کند.

به گزارش سینما شارپ، کایل چندلر قرار است در کنار بن افلک و مت دیمون در فیلم جنایی RIP به کارگردانی جو کارناهان برای نتفلیکس نقش‌آفرینی کند.

چندلر به فهرست بازیگرانی می‌پیوندد که شامل افلک، دیمون، ساشا کایه (فیلم The Flash)، نستور کاربونل (سریال Shogun)، کاتالینا سندینو مورنو (سریال From) و تیانا تیلور (بازیگر و خواننده) هستند.

این فیلم در پس‌زمینه تحقیقاتی پیرامون قتل یکی از افسران پلیس میامی روایت می‌شود. تیمی از مأموران پلیس میامی پس از کشف میلیون‌ها دلار پول نقد در یک خانه مخروبه، وارد بازی خطرناکی می‌شوند. با افزایش بی‌اعتمادی در بین اعضای تیم، نیروهای بیرونی نیز از وجود این پول‌ها مطلع می‌شوند که این فشار، مأموران را در موقعیتی پیچیده و غیرممکن قرار می‌دهد و باعث ایجاد چالش‌های اخلاقی و رویارویی‌های مرگبار می‌شود.

چندلر در این فیلم نقش یک مأمور DEA را بازی می‌کند.

فیلم RIP توسط استودیوی Artists Equity، که توسط افلک و دیمون تأسیس شده، تولید می‌شود. این دو بازیگر همراه با لوسیانا دیمون و دنی برنفلد تهیه‌کنندگی فیلم را بر عهده دارند. مایکل جو و کوین هالوران تهیه‌کنندگان اجرایی برای Artists Equity هستند.

نتفلیکس از اظهار نظر در مورد این پروژه خودداری کرده است.

چندلر اخیراً با نقش‌آفرینی به‌عنوان ابرقهرمان کلاسیک هال جوردن در سریال پربیننده Lanterns از HBO و DC Studios توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. این سریال که به تازگی آرون پیر را برای نقش ابرقهرمان جان استوارت انتخاب کرده است، قرار است در اوایل سال ۲۰۲۵ در بریتانیا وارد مرحله تولید شود. چندلر قبل از شروع تولید سریال Lanterns، فیلمبرداری RIP را که از اواخر همین ماه در میامی و لس‌آنجلس آغاز می‌شود، به پایان خواهد رساند.

چندلر به دلیل بازی در نقش مربی اریک تیلور در سریال محبوب Friday Night Lights که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ از NBC پخش می‌شد، شهرت زیادی پیدا کرد و برای آن برنده جایزه امی شد. او سپس با سریال Bloodline نتفلیکس به تلویزیون بازگشت و دو نامزدی امی دیگر کسب کرد. در سال‌های اخیر، چندلر در فیلم‌های بزرگی همچون Godzilla: King of the Monsters و Godzilla vs. Kong و همچنین فیلم First Man، زندگی‌نامه نیل آرمسترانگ به کارگردانی دیمین شزل حضور داشته است.

چندلر اخیراً در فیلم مستقل Anniversary در کنار دایان لین، زویی دویچ و فیبی داینور برای کارگردان لهستانی یان کوماسا نقش‌آفرینی کرده است. او همچنین در فیلم Back in Action نتفلیکس در کنار جیمی فاکس و کامرون دیاز بازی کرده است.

چندلر توسط Gersh و Brillstein Entertainment Partners نمایندگی می‌شود.

خروج از نسخه موبایل