سینمای جهان

سارا پلسون علاقه‌مند به بازی در کمدی؛ شاید «قانوناً بلوند»؟

سارا پلسون می‌خواهد در یک فیلم کمدی بازی کند و هم‌بازی شدن با کیت بلانشت یا ایفای نقش در «قانوناً بلوند» را دوست دارد.

به گزارش سینما شارپ، سارا پلسون آماده است تا استعدادهای کمدی خود را در پرده سینما به نمایش بگذارد.

این بازیگر سریال American Horror Story اخیراً در مصاحبه‌ای با BuzzFeed به نام «The Puppy Interview» در پاسخ به اینکه دوست دارد در چه ژانری از فیلم‌ها نقش‌آفرینی کند، گفت: “من می‌خواهم کسی مرا در یک کمدی بگذارد. هیچ‌کس مرا در کمدی نمی‌گذارد. فقط از من می‌خواهید جیغ بزنم و از یک دلقک فرار کنم. شما نمی‌دانید که من آدمی آرام، مهربان، جذاب و خنده‌دار هستم.”

پلسون حتی از قبل هم فکر کرده که چه کسی می‌تواند هم‌بازی‌اش در یک فیلم کمدی باشد. او گفت: “من کیت بلانشت را انتخاب می‌کنم… دوست دارم با او در ژانر ترسناک هم کار کنم. همچنین، دوست دارم با او یک فیلم جاده‌ای کمدی بازی کنیم. کسی کیت بلانشت را برای کمدی دعوت نکرده و مرا هم نکرده، ولی او خیلی خنده‌دار است و من دوست دارم این کار را انجام بدهم.” پلسون همچنین اضافه کرد که دوست دارد دوباره با ساندرا بولاک همکاری کند: “دوست دارم با ساندی (ساندرا بولاک) دوباره کار کنم، شاید در یک نقش جدی.”

در ادامه بحث کمدی، ستاره فیلم Hold Your Breath به یک مجموعه دیگر هم اشاره کرد. از پلسون پرسیده شد که اگر بخواهد در یکی از نقش‌های قدیمی شریک زندگی واقعی‌اش، هالند تیلور، بازی کند، کدام را انتخاب می‌کند؟ او بلافاصله به نقش پروفسور استرومول در فیلم Legally Blonde (قانوناً بلوند) اشاره کرد که در سال 2001 و با بازی ریس ویترسپون اکران شد.

پلسون گفت: “احتمالاً دوست دارم در فیلم قانوناً بلوند باشم و آن معلم را بازی کنم. نقش نمادین است.”

به نظر می‌رسد که خواسته‌های پلسون ممکن است به حقیقت بپیوندد، چرا که چندین پروژه مرتبط با دنیای Legally Blonde در حال توسعه هستند. میندی کالینگ و دن گور در حال نوشتن فیلم‌نامه‌ای برای Legally Blonde 3 هستند که در آن ریس ویترسپون نقش ال وودز را دوباره ایفا می‌کند. ویترسپون همچنین تهیه‌کننده یک سریال پیش‌درآمد به نام Elle برای Prime Video است.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا