اضافه شدن ستارگان سریال به فیلم «پیکی بلایندرز»

فیلم اقتباسی Peaky Blinders «پیکی بلایندرز» از نتفلیکس با اضافه شدن بازیگران جدید و آشنای سریال به تولید رسیده است.

به گزارش سینما شارپ، با شروع تولید فیلم اقتباسی از سریال موفق پیکی بلایندرز «Peaky Blinders» در نتفلیکس از اواخر ماه گذشته، بازیگران این فیلم همچنان در حال تکمیل شدن هستند. در کنار بازیگران از پیش معرفی‌شده مثل کیلین مورفی، ربکا فرگوسن، بری کیوگان و تیم راث، حضور استیون گراهام نیز در فیلم تأیید شد که پیش از این نیز در فصل ششم این سریال نقش هایدن استگ را بازی کرده بود.

علاوه بر این، چندین چهره آشنا و یک بازیگر جدید نیز به جمع بازیگران فیلم اضافه شده‌اند. از جمله کسانی که بازمی‌گردند، سوفی راندل، ستاره سریال (After the Flood, Gentleman Jack) است که در نقش آدا، خواهر تامی شلبی بازی می‌کرد. در قسمت آخر سریال، تامی مدیریت تجارت خانوادگی را به آدا واگذار کرد.

همچنین ند دنهی (Culprits, The Peripheral) که در سریال نقش چارلی استرانگ را ایفا کرده بود، پاکی لی (Blue Lights) در نقش جانی داگز و ایان پک (His Dark Materials, Robin Hood) که در نقش کرلی ظاهر شده بود، به تیم بازیگری پیوسته‌اند. بازیگر جدید در دنیای Peaky Blinders، جی لیکورگو (Half Bad: The Bastard Son & The Devil Himself, I May Destroy You) است که تابستان گذشته فیلمبرداری نقش خود را در فیلمی به نام Steve به پایان رسانده بود.

جزئیات نقش‌های جدید همچنان پنهان نگه داشته شده‌اند.

سریال شش‌فصلی پیکی بلایندرز «Peaky Blinders» در آوریل 2022 به پایان رسید، اما داستان تامی شلبی هنوز به پایان نرسیده است. جزئیات بیشتری از داستان فیلم فاش نشده است، جز اینکه اتفاقات آن در طول جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد. استیون نایت، نویسنده فیلم، اخیراً گفت: “از اینکه دوربین‌ها برای این فصل جدید از داستان Peaky Blinders به کار افتاده‌اند، هیجان‌زده هستم. کشور درگیر جنگ است و البته Peaky Blinders هم در جنگ هستند.”

ادامه این حماسه توسط نایت نوشته شده و او در کنار پاتریک هالند، کیلین مورفی و گای هیلی تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند. تام هارپر که از اعضای قدیمی سریال است، کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی می‌توان به دیوید کاس، جیمی گلازبروک، کارین مانداباک و اندرو وارن اشاره کرد. این فیلم با همکاری BBC Film ساخته خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل