آستین آبرامز درباره همکاری با برد پیت و جورج کلونی در Wolfs

آستین آبرامز درباره تجربه کار با دو ستاره سینما، برد پیت و جورج کلونی، در Wolfs (گرگ‌ها) صحبت می‌کند.

به گزارش سینما شارپ، آستین آبرامز درباره تجربه کار کنار جورج کلونی و برد پیت – دو ستاره سینما که کارهایشان را «از مدت‌ها پیش تحسین می‌کرده» – در Apple TV+ با نام Wolfs صحبت کرد.

وقتی از او توسط Entertainment Weekly پرسیده شد که آیا همکاری با بازیگران فیلم Ocean’s در لیست آرزوهایش بوده است یا خیر، ستاره سریال Euphoria پاسخ داد: «اگر جرات فکر کردن به آن را داشتم، بله. نمی‌دانم این آرزو در لیست چه کسی نیست. این شگفت‌انگیز است که بتوانی با این دو نفر که کارهایشان را برای مدت‌ها دوست داشته‌ام کار کنی.»

آبرامز در بازخوانی روند انتخاب بازیگر گفت که حتی انتظار نداشت وارد فیلم شود — فیلمی که درباره دو شخصیت رقیب به نام “گرگ‌های تنها” است که برای سرپوش گذاشتن بر یک جنایت بزرگ در نیویورک استخدام شده‌اند.

او گفت: «فکر می‌کردم، این احمقانه است. چرا دارم این [نوار تست بازیگری] را می‌فرستم؟ من که این نقش را نمی‌گیرم.» بازیگر سریال Dash & Lily افزود: «از آنجا، خودم را کاملاً متقاعد کردم که اصلاً امکان دارد بتوانم این نقش را به دست آورم.»

آبرامز نقش پسری به نام “Kid” را بازی می‌کند که درگیر موضوعی بسیار بزرگتر از خودش شده و مرگ ادعایی اوست که قرار است توسط دو شخصیت اصلی پوشانده شود. او مصمم بود تا به‌خوبی در داینامیک همکاری ۲۰ ساله کلونی و پیت جا بیفتد.

آبرامز در مورد هم‌بازی‌هایش گفت: «آن‌ها آدم‌های بسیار گرم و خوش‌آمدگو هستند، و این خیلی کمک کرد تا احساس راحتی کنم. کار کردن با این دو نفر، بهترین کاری که می‌توانی بکنی این است که خودت را در داینامیک آن‌ها جای بدهی، چون آن‌ها از قبل داینامیک فوق‌العاده‌ای دارند و نمی‌خواهی آن را خراب کنی. سعی می‌کنی بهترین نقشی را که می‌توانی ایفا کنی و توپ را بین هم رد و بدل کنی. و اگر توپ به تو رسید، خیلی عالی است و بعد آن را پس می‌دهی.»

بعد از اکران محدود در ۲۰ سپتامبر، این فیلم که توسط Apple Original ساخته شده است و یک هفته بعد در این سرویس منتشر شد، به پربیننده‌ترین فیلم تاریخ Apple TV+ تبدیل شد.

خروج از نسخه موبایل