سینمای جهان

لیام نیسون با سینمای اکشن خداحافظی کرد

لیام نیسون فکر می‌کند زمانش برای بازی به عنوان ستاره فیلم‌های اکشن به پایان رسیده است.

لیام نیسون بازیگر فیلم سینمایی “ربوده شده” گفت: چند پروژه اکشن دیگر برای اکران دارم. اما بعد از آن بیشتر به سراغ نقش‌هایی خواهم رفت. که فعالیت فیزیکی کمتری داشته باشند. چرا که فکر می‌کنم. برای ژانر اکشن پیر شده‌ام.

لیام نیسون اظهار کرد: من حدوداً ۶۸ ساله‌ام. خوشبختانه با وجود کرونا چندین پروژه را امسال انجام دادم، اما فکر می‌کنم. که دیگر زمان خداحافظی از بازی در ژانر اکشن فرا رسیده است. واقعاً دوست دارم در فیلم‌ها با افرادی که نصف سن من را دارند، کتک کاری کنم؛ اما گاهی این کار من را از نفس می‌اندازد.

آخرین فیلم نیسون با نام “دزد صادق” مدتی پیش در سینما‌های آمریکا اکران شد. اثر جدید او به نام “تیرانداز” این ماه منتشر خواهد شد. نیسون در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فیلم اکشن و دلهره آور “جاده یخی” است. این فیلم درمورد یک راننده است که در یک اقیانوس منجمد مأموریتی غیرممکن دارد.

لیام جان نیسون معروف به لیام نیسون (به انگلیسی: Liam Neeson) (متولد ۷ ژوئن ۱۹۵۲) بازیگر ایرلندی است. مجله امپایر او را در فهرست صد تن از جذاب‌ترین ستاره‌های تاریخ سینما جهان قرار داده‌است. نیسون از بازیگران گزیده کار محبوب به‌شمار می‌رود.

او مدت زمان زیادی را به عنوان معلم در کالج سنت مری در نیوکاسل فعالیت کرده‌است. با این حال در سال ۱۹۷۶ او در تئاتر نمایشی بلفاست حضور یافت و اولین فعالیت حرفه‌ای اش را در نمایش مردم برخواسته به ثبت رساند. نیسون بعد از دو سال به تئاتر دوبلین ابی پیوست، جایی که در آنجا نقش‌های کلاسیک بازی می‌کرد. در آنجا بود که نظر کارگردانی به نام جان بورمن را جلب کرد و در فیلم اکس کالیبور محصول ۱۹۸۱، نقش سر گوین به او داده شد که این نقش، اولین کار جدی سینمایی وی محسوب می‌شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا