سینمای جهان

میلیون‌ها هندی شیفته ترانه ایرانی فیلم پرفروش «حیوان» شدند

ترانه ایرانی فیلم هندی «حیوان» به کارگردانی «ساندیپ ردی وانگا» و بازی «رانبیر کاپور»، «بابی دئول» و «انیل کاپور» با استقبال روبرو شد.

فیلم هندی «حیوان» (Animal) به کارگردانی «ساندیپ ردی وانگا» و بازی «رانبیر کاپور»، «بابی دئول» و «انیل کاپور» پس از چهار روز اکران در فهرست پرفروش‌ترین عناوین هندی سال ۲۰۲۳ به رتبه پنجم رسیده و ۲۸۴ کرور فروخته است.

یکی از ترانه‌های این فیلم که میلیون‌ها بازدید در یوتیوب داشته و بیستمین موسیقی محبوب حال حاضر در این پلتفرم در سراسر دنیا است، اجرای «جمال قادو» از «گروه کر دختران» است که توسط «هارشاواردان رامشوار» تنظیم مجدد شده است. «انوشیروان روحانی» دهه‌ها قطعه برای «گروه کر دختران» تنظیم و اجرا کرده که «جمال قادو» یا «آهای سیاه زنگی» یکی از آن‌هاست.

این فیلم «ویجی»، پسر «بالبیر سینگ» مدیر یک کارخانه فولاد است که وقتی یک اسلحه به مدرسه می‌برد و به گروهی از پسران صدمه می‌زند، توسط پدرش به یک مدرسه شبانه‌روزی در آمریکا فرستاده می‌شود. او سال‌ها بعد به دهلی برمی‌گردد و از همکلاسی سابقش می‌خواهد نامزدش را ترک و او را انتخاب کند.

«حیوان» در ایالات متحده همزمان با فیلم کنسرت «رنسانس» (Renaissance: A Film by Beyoncé) بیانسه و «گودزیلا منهای یک» (Godzilla Minus One) اکران شده و ۶.۱ میلیون دلار در افتتاحیه فروخته است. فروش جهانی این فیلم در حال حاضر به بیش از ۴۲ میلیون دلار می‌رسد.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا