سینمای جهان

جنیفر لارنس به نقش محبوبش برمی‌گردد

جنیفر لارنس مدت‌هاست که از دنیای ابرقهرمان‌ها دور شده است اما خبرهایی به گوش می‌رسد که گویا این ستاره قرار است به نقش‌های قبلی خود در فیلم‌های "اکس من" بازگردد.

دیزنی در رویداد “روز سرمایه‌گذار” در ماه دسامبر گذشته تأیید کرد که ریبوت “چهار شگفت‌انگیز” (Fantastic Four) با همکاری “جان واتس” کارگردان “مرد عنکبوتی ۳” (Spider-Man 3) کارگردان ساخته خواهد شد. جدا از این، استودیو جزئیات دیگری در مورد پروژه فاش نکرده، اما “دیلی تلگراف” گزارش داده است. که “جنیفر لارنس” برای بازی در ریبوت بازخواهد گشت، هرچند در مورد اینکه آیا نقش قبلی خود در فیلم‌های “اکس-من” (X-Men) را تکرار می‌کند یا نه اطلاعاتی درز نکرده.

گمانه‌زنی در مورد پروژه‌ای که هنوز تاریخ اکرانش مشخص نشده کمی عجیب به نظر می‌رسد. و واتس هنوز در حال کار بر روی “مرد عنکبوتی ۳” است. فیلمبرداری دنباله‌ی “مرد عنکبوتی” با بازی “تام هالند” تا اواسط ماه مارس ادامه خواهد داشت، اما این به معنای پایان پروژه نیست. و کارگردان باید مراحل پس از تولید را هم پشت سر بگذارد. در این گزارش آمده است. که لارنس پس از پایان “مرد عنکبوتی ۳” در ریبوت “چهار شگفت‌انگیز” جلوی دوربین می‌رود، اما چنین ادعایی چندان منطقی نیست.

در حال حاضر نشریه‌ی استرالیایی “دیلی تلگراف” این ادعا را مطرح کرده است. گفتنی است. که لارنس اخیراً برای “آدام مک‌کی” در فیلم “به بالا نگاه نکن” (Don’t Look Up) مقابل دوربین رفته. و در کنار “لئوناردو دی‌کاپریو” و “تیموتی شلمی” دیده شده است. فیلمبرداری این پروژه نیز ۱۸ فوریه به پایان رسیده است.

جنیفر لارنس در چهار فیلم “اکس-من” نقش “میستیک” را بازی کرد. این برند با ادغام دیزنی و فاکس در به مارول بازگشته، بنابراین ورود لارنس به “دنیای سینمایی مارول” چندان دور از ذهن هم نیست. سریال “وانداویژن” (WandaVision) اخیراً به صورت رسمی شخصیت‌های “اکس-من” را به “دنیای سینمایی مارول” پیوند زده است.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا