سینمای جهان

شان پن و جولیا رابرتز همبازی شدند

سریال "برافروخته" با بازی جولیا رابرتز و شان پن دو ستاره هالیوود به زودی از شبکه استارز پخش خواهد شد.

سریال درام “برافروخته” (Gaslit) با موضوع رسوایی واترگیت که بر اساس پادکست “اسلو برن” (Slow Burn) ساخته خواهد شد، از طریق شبکه‌ی Starz روی ایر می‌رود.

در این سریال جولیا رابرتز و شان پن نقش‌آفرینی می‌کنند، اما جوئل اجرتون که قرار بود کارگردان و بازیگر باشد، از این پروژه جدا شده است. نش اجرتون برادر جوئل نیز در این سریال همکاری نخواهد کرد. این دو برادر به “آرمی همر” می‌پیوندند. که پیش‌تر قرار بود. در این سریال مشارکت کند. اما با درز پیام‌های خصوصی‌اش و به وجود آمدن حواشی جنجالی، ترجیح داده است. که نقشی در پروژه نداشته باشد. همر باید نقش “جان دین” مشاور کاخ سفید و اجرتون نقش “جی. گوردن لیدی” رهبر واحد لوله‌کش‌های “ریچارد نیکسون” را بازی کنند.

“مت راس” که فیلم بلند “کاپیتان فنتستیک” را در کارنامه دارد. به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده به “مشتعل” پیوسته است. “رابی پیکرینگ” که سابقه‌ی کار بر روی سریال‌های‌ “آقای ربات” “گروه تجسس” را دارد. شورانر سریال باقی مانده است. تولید این سریال اواخر بهار آینده آغاز خواهد شد.

رابرتز نقش “مارتا میچل” را بازی می‌کند، یک سلبریتی و همسر وکیل وفادار نیکسون “جان میچل” که شخصیتی کلیدی در واترگیت بود. مارتا علی‌رغم وابستگی‌اش به حزب، اولین شخصی بود که در مورد مشارکت نیکسون در واترگیت هشدار داد و زندگی خود و رئیس جمهور آمریکا را متزلزل کرد. پن نقش همسر او “جان میچل” را بازی می‌کند. او به عنوان یک وکیل عالی رتبه، معتمدترین مشاور نیکسون و بهترین دوستش بود. او که همسرش را عاشقانه دوست داشت مجبور بود از میان مارتا و رئیس جمهور یکی را انتخاب کند.

“سام اسماعیل” خالق “آقای ربات” در مقام تهیه‌کننده‌ی اجرایی در تولید سریال مشارکت می‌کند. او در “بازگشت به خانه” (Homecoming) با رابرتس همکاری کرده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا