سینمای جهان

انتقاد اسکارلت جوهانسون از انجمن گلدن گلوب

بدنبال تحریم گلدن گلوب از سوی نتفلیکس، اسکارلت جوهانسون نیز به انتقاد از انجمن مطبوعات خارجی هالیوود پرداخت.

به نقل از گاردین، اسکارلت جوهانسون بازیگر مشهور سینمای جهان از صنعت فیلم خواست تا از انجمن مطبوعات خارجی هالیوود که مسئولیت برگزاری جوایز گلدن گلوب را دارد. روی‌گردان شود. تا با این کار این انجمن برای برابری جنسی و نژادی تلاش کند.

ستاره فیلم های «انتقام جویان» در بیانیه اش که روز گذشته ۸ می با دقتی مثال زدنی در استفاده از واژه ها صادر کرد، نوشت: انجمن مطبوعات خارجی هالیوود نهادی است. که توسط افرادی چون هاروی واینستین مشروعیت گرفته است. به عنوان یک بازیگر در عرصه فیلم، حضور در کنفرانس های مطبوعاتی و همینطور حضور در شوهای مربوط به جوایز اغلب برای من به معنای رویارویی با سوالات و اظهارنظرهای جنسیتی از طرف اعضای انجمن مطبوعات خارجی هالیوود بوده که در حدود آزار و اذیت جنسی به شمار می آمدند.

اسکارلت جوهانسون در این بیانیه تاکید می کند. تا زمانی که این وضعیت از سوی انجمن مطبوعات خارجی هالیوود تغییر نکند. باید از آن روی برگرداند. ستاره «امتیاز نهایی» گفت: من معتقدم که وقت آن رسیده. تا از انجمن مطبوعات خارجی هالیوود تا زمانی که اصلاحات اساسی در داخل این سازمان صورت نگیرد. روی برگردانیم.

بیانیه اسکارلت جوهانسون تنها چند ساعت پس از تصمیم مدیر نتفلیکس برای تحریم جوایز گلدن گلوب صادر شد. یک روز پیش از بیانیه جوهانسون، تد ساراندوس مدیرعامل نتفلیکس اعلام کرد. این غول رسانه آنلاین در صورتی که انجمن مطبوعات خارجی هالیوود تعهدات خود مبنی براصلاحات در این سازمان را عملی نکند. مراسم جوایز گلدن گلوب از سوی نتفلیکس بایکوت خواهد شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا