سینمای جهان

«سریع و خشن ۹» رکورد دوران کرونا را شکست

جدیدترین قسمت «سریع و خشن» با احتساب پیش نمایش های پنجشنبه شب (۲۴ ژوئن)، در ۳ روز اول اکرانش به بالاترین میزان فروش در فیلم‌های اکران پساکرونایی رسید.

به نقل از ددلاین، اولین نشانه های عالی از بازگشت گیشه های سینما به دوران قبل از کرونا با اکران «سریع و خشمگین ۹» در آمریکا پدیدار شد.

جدیدترین قسمت این فیلم با احتساب پیش نمایش های پنجشنبه شب (۲۴ ژوئن) در ۳ روز اول اکرانش به رقم فروش ۶۶٫۵ میلیون دلار از ۴ هزار سالن سینمایی که در اختیار داشت، رسید.

این میزان فروش شگفت انگیز فیلم «سریع و خشن ۹» بهترین مقدار فروش در سه روز اول اکران برای یک فیلم در دوران کرونا و پساکرونا است. از ماه مارس ۲۰۲۰ تا به امروز هیچ فیلمی در سه روز نخست اکرانش به این رقم فروش نرسیده بود. پیش از این فیلم «یک مکان ساکت قسمت دوم» در سه روز اول اکرانش به فروش ۴۷٫۵ میلیون دلار رسیده بود.

«سریع و خشن ۹» را جاستین لین کارگردانی کرده است. و وین دیزل. جان سینا. میشل رودریگز و شارلیز ترون در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا