سینمای جهان

افشاگری نیکول کیدمن درباره کنار گذاشتنش از بازیگری

نیکول کیدمن، بازیگر مشهور مدعی شده بعد از گذر از چهل سالگی، مدیران «سن گرا»ی هالیوود می خواستند او را کنار بگذارند.

نیکول کیدمن بازیگر تحسین شده ۵۴ ساله، چهار جایزه گلدن گلوب و یک اسکار طی دوران فعالیت هنری خود دریافت کرده که همواره در مسیر رشد و پیشرفت قرار داشته است.

حالا اما نیکول کیدمن فاش کرده با کم شدن پیشنهادهای کاری اش برای بازی در آثار تلویزیونی و سینمایی فعالیت حرفه ای او تا مرز توقف رفت. و مجبور شد شرکت فیلمسازی خود به نام Blossom Films را راه اندازی کند. تا پروژه هایی بسازد که بتواند در آن ها نقش آفرینی کند.

نیکول کیدمن در مصاحبه ی جدیدی گفته: «طرز فکر آن ها این بود که: “خب همین است دیگر. گذشت آن دورانی که همه چیز خوب بود. حالا که چهل را رد کرده ای دیگر علاقه ی چندانی به داستان سرایی ها یا ایده هایت یا اینکه به عنوان یک زن یا یک فرد که هستی، نداریم.” من به خاطر این طرز فکر احساس بیهودگی می کردم، مثل خیلی از زن های دیگر در شغل های مختلف.»

این ستاره ی هالیوودی خاطرنشان کرد که این کاهش ناگهانی پیشنهادات کاری تقریباً زمانی رخ داد که او دخترش ساندی را در سال ۲۰۰۸ در سن ۴۱ سالگی به دنیا آورد.

او در این باره گفت: «به دنیا آوردن بچه برای من مثل پایانی بر فصلی از زندگی ام بود با خود فکر کردم: خب این جایی است که حالا باید بروم.»

نیکول کیدمن در سال ۱۹۹۰ با بازی در درام اکشن «روزهای تندر» (Days of Thunder) در کنار تام کروز که بعدها با او ازدواج کرد به شهرت و موفقیت زیادی دست یافت.

بعد از آن در فیلم هایی همچون: به خاطرش مردن (To Die For)، بتمن برای همیشه (Batman Forever)، چشمان کاملاً بسته (Eyes Wide Shut)، مولن روژ (Moulin Rouge)، کوهستان سرد (Cold Mountain) و ساعت ها (The Hours) نقش آفرینی کرد که بازی اش در آخری اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را در سال ۲۰۰۳ برایش به ارمغان آورد.

این بازیگر استرالیایی در عرصه ی تلویزیون هم موفقیت زیادی کسب کرده است از جمله سریال پرطرفدار «دروغ های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) که در آن با مریل استریپ، ریس ویترسپون، لارا درن و زوئی کراویتز همبازی بود.

او با سریال جدید «نُه غریبه کامل» (Nine Perfect Strangers) به قاب تلویزیون بازگشته است.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا