سینمای جهان

همکاری «رامین جوادی» در فیلم جدید آنجلینا جولی

مارول میوزیک اولین قطعات از موسیقی متن فیلم ابرقهرمانی «جاودانگان» (Eternals) مارول اثر «رامین جوادی» را منتشر کرد.

یکی از قطعات منتشر شده «رامین جوادی» برای تیتراژ آغازین فیلم است. و قطعه دیگر تحت عنوان «آنسوی اقیانوس زمان» (Across the Oceans of Time) که تازه‌ترین اثر آهنگساز ایرانی تبار.

آلبوم کامل موسیقی متن «جاودانگان» که تازه‌ترین اثر خالق موسیقی‌های متن «بازی تاج‌وتخت» (Games of Thrones)، «وست‌ورلد» (Westworld)، «جک رایان» (Jack Ryan) و بسیاری دیگر است، ۳ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۲ آبان ماه ۱۴۰۰) منتشر خواهد شد.

«جاودانان» یک بازه زمانی ۷۰۰۰ ساله را پوشش می‌دهد و به اولین روزهای «دنیای سینمایی مارول» برمی‌گردد. «جما چان» در نقش «سرسی»، «کمیل نانجیانی» در نقش «کینگو»،‌ «لورن ریدلاف» در نقش «ماکاری»، «برایان تایری هنری» در نقش «فاستوس»، «سلما هایک» در نقش «ایجک»، «لیا مک‌هیو» در نقش «اسپریت»، «دان لی» در نقش «گیلگامش»، «بری کیوگان» در نقش «درویگ»، و «انجلینا جولی»‌ در نقش «تنا»، «ریچارد مدن» در نقش «دین ویتمن» و «کیت هرینگتن» در نقش «ایکاریس» بازی می‌کنند.

«رامین جوادی» آهنگساز برنده امی با سریال پیش‌درآمد «خاندان اژدها» (House of Dragon) به دنیای فانتزی «جرج آر.آر. مارتین» بازمی‌گردد. جوادی برای آهنگسازی «بازی تاج‌وتخت» برنده‌ی دو جایزه‌ی امی شد و دو نامزدی امی دیگر را برای اثرش در سریال «وست‌ورلد» کسب کرده است.

فیلم «جاودانان» در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰) روی پرده می‌رود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا