سینمای ایران

شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت

شهرام عبدلی ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ ساعاتی پیش دار فانی را وداع گفت.

شهرام عبدلی برای ایفای نقش در یک سریال به شهر مشهد رفته بود که پیش از رفتن مقابل دوربین، دچار عارضه مغزی شد و درگذشت. او چند روزی در بیمارستان بستری بود و پس از عمل جراحی هم نتوانست هوشیاری کاملش را به دست آورد و در کما بود.

روابط عمومی سریال «آسوده باش» که قرار بود شهرام عبدلی در آن ایفای نقش کند، این خبر را تایید کرده است. در متن این خبر آمده است: «این بازیگر سینما و تلویزیون که از چندی پیش به دلیل عارضه مغزی در بیمارستانی در مشهد در کما به سر می‌برد، ساعاتی پیش به دیار باقی شتافت.

سریال در حال تولید «آسوده باش» به کارگردانی حسن حج‌گذار و تهیه‌کنندگی امیر رحیم‌زاده و مرتضی اسکافی آخرین فعالیت این بازیگر است که وی تنها در چند پلان که مربوط به بخش تیتراژ کار می‌شد، مقابل دوربین رفت.»

حسن حج‌گذار، کارگردان سریال «آسوده باش» ضمن عرض تسلیت به خانواده شهرام عبدلی و جامعه هنری اعلام کرد: به احترام و برای زنده نگه داشتن یاد آخرین هنرنمایی این بازیگر در عرصه بازیگری، پلان‌های تصویربرداری شده از وی را در این سریال استفاده خواهد کرد.

شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا