سینمای جهان

انتقاد شدید کوئنتین تارانتینو از فرانسوا تروفو

تارانیتو در مصاحبه ای که به تازگی منتشر شده است از فرانسوا تروفو به شدت انتقاد کرد.

به نقل ایندی وایر، کوئنتین تارانتینو در مصاحبه ای که به تازگی ویدیویش منتشر شده است به انتقاد شدید از فرانسوا تروفو یکی از پیشگامان موج نوی فرانسه پرداخت. تارانتینو در این مصاحبه می‌گوید: فیلم های تریلر کلود شابرول خیلی بهتر از فیلم‌های وحشتناک هیچکاکی تروفو هستند، آثاری که فکر می‌کنم افتضاح هستند.

این کارگردان چنین ادامه داد: به هر حال من خیلی طرفدار تروفو نیستم. در میان فیلم هایش استثناهایی هم وجود دارد که مهمترین آنها «داستان ادل ه» است، اما در بیشتر موارد، من احساسم به تروفو شبیه اد وود است. فکر می کنم او یک آماتور بسیار پرشور و پر اشتباه است.

البته این برای اولین بار نیست که کوئنتین تارانتینو نظر انتقادی نسبت به تروفو ارائه می کند. او مدت زمان قابل توجهی را در رمان «روزی روزگاری در هالیوود» به واکنش منفی کاراکتر کلیف بوث نسبت به نمایش فیلم‌های «۴۰۰ ضربه» و «ژول و جیم» اختصاص می دهد. اگرچه تارانتینو معتقد است. که نظرات بوث در رمان مورد بحث، لزوما بازتابی از نظرات خودش نیست.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا