سینمای جهان

فیلمنامه «بتمن» مجهز به ردیاب امنیتی

پل دینو می‌گوید برای اولین بار در فیلم «بتمن» به کارگردانی «مت ریوز» با پروتکل‌های جدید امنیتی استودیوهای هالیوود مواجه شده است.

فیلمنامه فیلم «بتمن» (The Batman) به نویسندگی و کارگردانی «مت ریوز» تحت تدابیر شدید امنیتی به دست بازیگران رسیده است. «پل دینو» که در این فیلم نقش «ریدلر» را بازی کرده، در مصاحبه با «جی‌کیو هایپ» فاش کرده است. که فیلمنامه «بتمن» مجهز به یک دستگاه ردیاب بوده است.

دینو می‌گوید به او توصیه کرده‌اند که فیلمنامه را «گم نکن. در پوشه مخصوص خودت قرارش بده.» او اضافه می‌کند: «اولین بار بود که یک پوشه رمزدار به من می‌دادند. بعد یک دستگاه ردیابی به آن افزودند.»

دیگر بازیگران این فیلم «رابرت پتینسون» در نقش «بروس وین»، «زویی کراویتس» در نقش «زن گربه‌ای»، «کالین فارل»، «جفری رایت»، «جان تورتورو»، «اندی سرکیس» و «بری کیوگن» بودند. برادران وارنر تولید دنباله این فیلم و اسپین‌آف «پنگوئن» (The Penguin) با بازی فارل را تأیید کرده است.

دینو پیش‌تر به «هالیوود ریپورتر» گفته بود که علی‌رغم بازی در فیلم‌هایی چون «خون به پا خواهد شد» (The Will Be Blood)، سرانجام آماده فیلم‌های جریان اصلی است: «حالا موضع روشن‌تری با خودم دارم در مورد اینکه چه می‌خواهم و از اثرم چه به دست می‌آورم. این اتفاق امکان می‌دهد که نه فقط از نظر هنری، بلکه جاه‌طلبی حس سالم‌تری داشته باشم. امروز از بازی در چنین نقش‌هایی حس خیلی خوبی دارم، و می‌توانم از آن لذت ببرم. اما نمی‌دانم که در بیست و چند سالگی نیز همین حس را می‌توانستم داشته باشم یا نه.»

قسمت اول «بتمن» بیش از ۷۷۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا