سینمای جهان

جیمی کیمل مجری اسکار ۲۰۲۳ شد

جیمی کیمل برای اجرای مراسم اهدای جوایز آکادمی اسکار ۲۰۲۳ که قرار است ۱۲ مارس سال ۲۰۲۳ برگزار شود بازمی‌گردد.

«جیمی کیمل» برای نجات مراسم اهدای جوایز آکادمی بازخواهد گشت. اسکار نود و پنجم قرار است ۱۲ مارس سال ۲۰۲۳ برگزار شود و از شبکه ای‌بی‌سی روی ایر برود. کیمل در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ مجری مراسم اسکار بود.

«گلن وایس» و «ریکی کیرشنر» تهیه‌کنندگان این مراسم دوشنبه این هفته با انتشار بیانیه‌ای گفتند: «بسیار خوشحالیم که جیمی روی این صحنه جهانی هت تریک می‌کند. می‌دانیم که اجرای او خنده‌دار است و برای هرچیزی آماده!»

«بیل کرامر» مدیر عامل آکادمی و «جانت یانگ» رئیس آکادمی در بیانیه مشترکی می‌گویند: «جیمی مجری کاملی است برای کمک به ما در تجلیل از فیلم‌ها و هنرمندان شگفت‌انگیز اسکار نود و پنجم. علاقه او به سینما، تجربه او در برنامه زنده تلویزیونی، و توانایی او در برقراری ارتباط با مخاطبین جهانی برای میلیون‌ها بیننده ما در سراسر دنیا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهد ساخت.»

کیمل به شوخی می‌گوید: «دعوت شدن به مراسم اسکار برای بار سوم یا افتخاری بزرگ است یا یک تله. در هر صورت، خوشحالم که آکادمی پس از پاسخ منفی همه کمدین‌های برجسته فوراً به سراغ من آمد.»

«جیمی کیمل» به تازگی قراردادی سه ساله با ای‌بی‌سی منعقد کرده تا برنامه «جیمی کیمل زنده» (Jimmy Kimmel Live) را ادامه دهد. در پایان مراسم سال ۲۰۱۸ با اجرای کیمل، نام برنده اسکار بهترین فیلم به اشتباه معرفی شد. و در حالی که عوامل «لالالند» (La La Land) روی صحنه آمده بودند و به یکدیگر تبریک می‌گفتند. کیمل اعلام کرد که اشتباهی پیش آمده و برنده این جایزه در واقع «مهتاب» (Moonlight) است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا