سینمای جهان

کری-آن ماس به سریال «پیرو» پیوست

دیزنی پلاس تأیید کرد که «کری-آن ماس»، «چارلی بارنت»، «دفنی کین» و «دین چارلز چپمن» به سریال «پیرو» (The Acolyte) ملحق شده‌اند.

دوشنبه این هفته تأیید شد که «دفنی کین» بازیگر «نیروی اهریمنی او» (His Dark Material)، «ربکا هندرسون» بازیگر «جعل آنا» (Inventing Anna)، «چارلی بنت» بازیگر «عروسک روسی» (Russian Doll)، «دین-چارلز چپمن» بازیگر فیلم «۱۹۱۷» و «کری-آن ماس» بازیگر فیلم‌های «ماتریکس» (The Matrix) به این پروژه پیوسته‌اند. فیلمبرداری این سریال در بریتانیا آغاز شده است.

پیش‌تر گزارش شده بود که «آماندا استنبرگ»، «لی جونگ-جه» بازیگر «بازی مرکب» (Squid Game) و «جودی ترنر اسمیت» در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

کری-آن ماس به سریال «پیرو» پیوست

«پیرو» یک مجموعه تلویزیونی معمایی و تریلر است که مخاطبین را به کهکشانی از اسرار مرموز می‌برد. و نیروهایی شیطانی را در آخرین روزهای دوران «جمهوری اعظم» (High Republic) را به تصویر می‌کشد. دیزنی+ این سریال را دسامبر سال ۲۰۲۰ معرفی کرد.

«لسلی هدلند» که «عروسک روسی» را در کارنامه دارد. پدیدآورنده، شورانر و تهیه‌کننده «پیرو» خواهد بود. هدلند اپیزود اول سریال را نیز کارگردانی می‌کند. «کیتلین کندی»، «سایمون امانوئل»، و «جف اف. کینگ» دیگر تهیه‌کنندگان این سریال‌اند. به همراه بازیگرانی چون: «کری-آن ماس»، «چارلی بارنت»، «دفنی کین» و «دین چارلز چپمن».

دیزنی+ به تازگی سریال پیش‌درآمد «اندور» (Andor) برای فیلم «روگ وان» (Rogue One: A Star Wars Story) را پخش کرده و دنیای «جنگ ستارگان» را گسترده‌تر از پیش کرده است. ماه گذشته گزارش شد که لوکاس‌فیلم و دیزنی فیلم بلند جدیدی برای چندگانه «جنگ ستارگان» با همکاری «دیمین لیندلاف» نویسنده «گمشده» (Lost) و «شرمین عبید چنائی» فیلمساز پاکستانی تبار سریال «خانم مارول» (Ms. Marvel) می‌سازد. «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» (Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker) سال ۲۰۱۹ آخرین فیلم اکران شده چندگانه در سالن‌های سینما است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا