سینمای جهان

واکنش رایان رینولدز به شایعه بازی تیلور سوییفت در «ددپول ۳»

«رایان رینولدز» به شایعه پیوستن «تیلور سوییفت» به «ددپول ۳» (Deadpool 3) که از سپتامبر امسال شنیده شده واکنش نشان داد.

رایان رینولدز در ماه سپتامبر با انتشار ویدیویی تأیید کرد که این دنباله با بازی «هیو جکمن» در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. این تیزر در خانه‌ای فیلمبرداری شد که موزیک ویدیوی «همه را خیلی خوب» (All Too Well) تیلور سوییفت ضبط شده بود. این اتفاق سبب شد که برخی از هواداران در مورد پیوستن این خواننده به «ددپول ۳» و «دنیای سینمایی مارول» گمانه‌زنی کنند.

رایان رینولدز در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» به شوخی می‌گوید: «اگر بتوانیم «ددپول» بعدی را در خانه خودمان ضبط کنیم، آن‌وقت لوکیشن یکسان خواهد بود.» او تأیید می کند که تیلور سوییفت در این فیلم نقش‌آفرینی نخواهد کرد اما می‌گوید برای اضافه شدن او هر کاری می‌کند: «شوخی می‌کنید؟ برای آن زن هر کاری می‌کنم. او نابغه است.»

رایان رینولدز در ادامه می‌گوید «کل خانه» او متشکل از همسرش «بلیک لایولی» و سه دخترش به‌شدت به آلبوم «نیمه‌شب‌ها» (Midnights) سوییفت علاقه پیدا کرده‌اند: «شوخی نمی‌کنم. خیلی دوستش دارم. من، بلیک، دخترانم. عاشقش هستم.»

«ددپول ۳» در حال حاضر قرار است ۸ نوامبر ۲۰۲۴ اکران شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا