سینمای جهان

مصدومیت شدید جی لنو در آتش‌سوزی

«جی لنو»، مجری سابق «برنامه امشب» (The Tonight Show) می‌گوید در پی آتش‌سوزی بنزین دچار مصدومیت شدیدی شده است.

«جی لنو» با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «در اثر آتش‌سوزی بنزین دچار سوختگی شدیدی شده‌ام. حالم خوب است. فقط یک یا دو هفته نیاز دارم تا دوباره روی پایم بایستم.»

«تی‌ام‌زی» گزارش می‌دهد که لنو یکشنبه این هفته پس از آنکه خودروی او در گاراژ منزلش دچار آتش‌سوزی شد. به بیمارستان منتقل شده است. این کمدین که قرار بود در کنفرانس مالی لاس‌وگاس حضور پیدا کند. از ناحیه صورت آسیب دیده است.

«جی لنو» در چندین سال اخیر گفته بود که کلسترول خونش بالاست. انتشار این گزارش سبب شد که بسیاری تصور کنند بستری شدن او به کلسترول او مرتبط است. این کمدین در سال ۲۰۱۹ با انتشار ویدیویی به هوادارانش توصیه کرده بود. که مرتباً کلسترول خودشان را بررسی کنند.

لنو از سال ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۹ مجری «برنامه امشب» شبکه ان‌بی‌سی بود و جانشین «جانی کارسون» شد. او از این برنامه جدا شد تا «برنامه جی لنو» (The Jay Leno Show) را آغاز کند. و «کونان اوبراین» جانشین او در «برنامه امشب» شود. اما هر دو برنامه با کاهش بیننده مواجه بودند و ان‌بی‌سی در تصمیمی جنجالی لنو را از مارس سال ۲۰۱۰ به «برنامه امشب» بازگرداند. لنو چهار سال به اجرا ادامه داد و ۶ فوریه ۲۰۱۴ رسماً از این برنامه جدا شد. ان‌بی‌سی سپس «جیمی فالن» را جایگزین لنو کرد.

«جی لنو» در سال ۲۰۱۵ برنامه «گاراژ جی لنو» (Jay Leno’s Garage) را برای سی‌ان‌بی‌سی ساخت. این سریال تا هفت فصل و ۸۸ اپیزود ادامه پیدا کرد. این کمدین از سال ۲۰۲۱ مجری جدید «روی جانت شرط ببند» (You Bet Your Life) شد.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا