سینمای جهان

گلشیفته فراهانی داور بخش اصلی جشنواره برلین شد

جشنواره فیلم برلین داوران بخش اصلی خود را معرفی کرد، که گلشیفته فراهانی نیز به عنوان داور اصلی بخش مسابقه انتخاب شد.

به نقل از ددلاین، جشنواره فیلم برلین از اعضای هیئت داوران مسابقه اصلی بین‌المللی خود که ریاست آن بر عهده کریستین استوارت خواهد بود، رونمایی کرد. آنها شامل گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی-فرانسوی، والسکا گریسباخ کارگردان آلمانی، رادو جود کارگردان رومانیایی، فرانسین میسلر کارگردان و تهیه کننده بازیگر آمریکایی، کارلا سیمون کارگردان اسپانیایی و جانی تو کارگردان و تهیه کننده مشهور هنگ کنگی هستند.

انتصاب کریستین استوارت به عنوان رئیس هیئت منصفه در دسامبر اعلام شد.

این جشنواره همچنین هیئت داوری سه نفره را برای رشته Encounters متشکل از نویسنده، کارگردان و هنرمند تجسمی گرجستانی Dea Kulumbegashvili، Angeliki Papoulia بازیگر یونانی و Paolo Moretti، کارگردان هنری و برنامه نویس Fortnight کارگردانان سابق کن، که اهل ایتالیا است، معرفی کرد.

علاوه بر این، جشنواره همچنین اعلام کرد که انیمیشن بلند هنری لیو جیان کارگردان چینی در سال 1994 را به مجموعه مسابقات بین المللی اضافه می کند.

این فیلم حول محور گروهی از جوانان است که آماده رویارویی با دنیایی است که بین سنت و مدرنیته در چین دهه 1990 گیر کرده است.

با اضافه شدن جدید تعداد فیلم های مسابقه اصلی بین المللی به 19 عنوان می رسد.

هفتاد و سومین دوره برلیناله از 16 تا 26 فوریه برگزار می شود.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا