سینمای جهان

تصاویر جدید از لیدی گاگا در «جوکر ۲» منتشر شد

تصاویر جدید از لیدی گاگا در فیلم «جوکر ۲» (Joker: Folie a Deux) در نقش «هارلی کویین» به کارگردانی «تاد فیلیپس» منتشر شد.

تصاویر جدیدی از «لیدی گاگا» در محل فیلمبرداری «جوکر: جنون مشترک» (Joker: Folie a Deux) منتشر شد. لیدی گاگا در این فیلم موزیکال مقابل «واکین فینیکس» نقش «هارلی کویین» را بازی می‌کند. «مارگو رابی» در دو فیلم «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) و «کیلی کوئوکو» در سریال انیمیشن «هارلی کویین» این نقش را بازی کرده بودند.

فیلمبرداری این فیلم به نویسندگی و کارگردانی «تاد فیلیپس» و بازی «واکین فینیکس» و «لیدی گاگا» از سه ماه پیش آغاز شده است. «کاترین کینر»، «برندن گلیسون»، و «زاسی بیتس» دیگر بازیگران این دنباله خواهند بود.

«جوکر» در بازارهای جهانی بیش از ۱ میلیارد دلار فروش کرد و سودآورترین فیلم اقتباس‌شده از کتاب‌های مصور و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما با رده‌ی سنی بزرگسال شد.

فیلیپس پیش از تأیید شدن دنباله «جوکر ۲» به «آی‌جی‌ان» گفته بود: «وقتی ایده «جوکر» را مطرح کردم، قصد نداشتم تنها یک فیلم بسازم، پیشنهاد کردم که یک لیبل به کلی متفاوت ساخته شود. به سرعت پاسخ منفی دادند و این برای من قابل درک بود. من که هستم که از راه نرسیده بخواهم لیبلی برای یک استودیوی بزرگ آغاز کنم؟ اما گفتند بیا این یک فیلم را بساز.»

«ورایتی» گزارش داده است که «واکین فینیکس» بازیگر و «تاد فیلیپس» نویسنده و کارگردان دنباله هر دو ۲۰ میلیون دلار و «لیدی گاگا» ۱۰ میلیون دلار دریافت خواهند کرد و فیلمی می‌سازند که دربرگیرنده «سکانس‌های موزیکال پیچیده» است و بودجه‌ای ۱۵۰ میلیون دلاری به آن اختصاص داده شده.

«جوکر: جنون مشترک» در حال حاضر قرار است ۴ اکتبر ۲۰۲۴ اکران شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا