سینمای جهان

دنیل ردکلیف پدر می‌شود

دنیل ردکلیف بازیگر سری «هری پاتر» و «ارین دارک» به زودی اولین فرزند خود را به دنیا می‌آورند و او برای اولین بار پدر می‌شود.

«دنیل ردکلیف» بازیگر فیلم‌های «هری پاتر» (Harry Potter) و دوست دخترش «ارین دارک» اولین فرزندشان را به دنیا می‌آورند. یکی از نزدیکان این زوج به «میرور» می‌گوید: «خیلی خوشحالند، و مشتاقند که خانواده‌ای سه نفره تشکیل دهند. اخیراً به دوستان و خویشاوندان خود گفته‌اند.»

ردکلیف ۳۳ ساله و بازیگر ۳۸ ساله «طغیان دختران خوب» (Good Girls Revolt) که از سال ۲۰۱۲ زندگی مشترکی دارند. در محل فیلمبرداری «عزیزانت را بکش» (Kill Your Darlings) با یکدیگر آشنا شدند. اما تا سال ۲۰۱۴ وقتی در مراسم اهدای جوایز تونی حضور یافتند این رابطه را فاش نکردند.

دارک در سال ۲۰۱۶ به «پیپل» گفته بود:‌ «دائماً قدردان این هستم که به من در این زمانه آموختند برای رابطه‌ای صبر کنم که طرف مقابل تو را خوشحال می‌کند و احترام می‌گذارد و از شما حمایت می‌کند.»

دنیل ردکلیف در ماه نوامبر به «گاردین» گفته بود که ارین دارک با وجود اینکه آمریکایی است به برنامه انگلیسی «شکار معامله» (Bargain Hunt) بی‌بی‌سی علاقه زیادی دارد: «دوست دختر من که ۱۰ است با او در ارتباطم آمریکایی است. اما برنامه‌ای که بیش از همه دوست دارم ببینیم «شکار معامله» است.»

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا