سینمای جهان

توقف تولید فیلم Blade به علت اعتصاب نویسندگان

مراحل پیش تولید فیلم Blade به علت اعتصاب سراسری نویسندگان تا مدت زمان نامشخصی متوقف شده است، اما دیگر فیلم‌های مارول طبق برنامه تولید نمی‌شوند.

مدتی می‌شود که نویسندگان اعتصاب سراسری را به علت دستمزد کم و امنیت شغلی پایین آغاز کرده‌اند که باعث تحت تاثیر قرار گرفتن پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی هالیوود هستیم. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از فیلم‌های موردانتظار دنیای سینمایی مارول تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته است. گفته می‌شود. که مراحل پیش تولید فیلم Blade به علت اعتصاب نویسندگان متوقف شده است و تمامی کارکنان مرخص شده‌اند.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم بلید قرار بود از ماه آینده در آتلانتا آغاز شود، مارول استودیو تا زمان مشخص شدن وضعیت اعتصاب نویسندگان مجبور به متوقف کردن روند پیش تولید آن شده است. این فیلم درواقع اولین فیلم سینمایی است که تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است. مارول استودیو به‌تازگی نیک پیزولاتو، خالق سریال True Detective را برای بازنویسی بخشی از فیلمنامه فیلم Blade استخدام کرده بود و او از چند هفته پیش در حال کار روی فیلمنامه فیلم بلید بود.

اما یک اینسایدر می‌گوید زمان خیلی سریع به اتمام رسید و استودیو مراحل پیش تولید و ساخت فیلم Blade را پس از پایان اعتصاب نویسندگان از سر خواهد گرفت. این اعتصاب از روز پنج‌شنبه آغاز شد که باعث تحت تاثیر قرار گرفتن برنامه Saturday Night Live شده است. همچنین مراحل تولید سریال Billions هم پس از اعتصابات فوق متوقف شده است. درحالی‌که بسیاری از استودیوها یک تا دو فیلم در دست تولید دارند، مارول ظاهرا برنامه ای برای فیلم‌برداری همزمان سه فیلم به غیر از دو سریال را داشته است.

حتی با وجود متوقف شدن مراحل تولید فیلم Blade، مارول هنوز یکی از شلوغ‌ترین برنامه‌های خود را دارد. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Captain America: New World Order هم‌اکنون در آتلانتا جریان دارد و سریال Agatha: Coven of Chaos نیز در آتلانتا فیلم‌برداری می‌شود. سریال Wonder Man قرار است در لس آنجلس جلوی دوربین برود و انتظار می‌رود فیلم Deadpool 3 در اواخر ماه می (اوایل خرداد) در لندن وارد فاز فیلم‌برداری شود.

مراحل فیلم‌برداری فیلم Thunderbolts نیز قرار است در ماه ژوئن (خرداد یا تیر) در آتلانتا آغاز شود و این فیلم همچنان طبق برنامه تولید می‌شود. فیلم Fantastic Four بزرگ‌ترین جست‌وجو و تست بازیگر مارول برای انتخاب بازیگران از زمان انتخاب تام هالند در نقش مرد عنکبوتی در ۸ سال گذشته را دارد، همچنان طبق برنامه فیلم‌برداری و تولید آن قرار است از ماه ژانویه ۲۰۲۴ (دی یا بهمن امسال) در لندن آغاز شود.

اگر اعتصابات به مدت ۶ ماه یا حتی بیشتر ادامه پیدا کند، احتمال دارد فیلم چهار شگفت انگیز تحت تاثیر قرار بگیرد و این موضوع تغییر کند؛ اگرچه منابع می‌گویند که این موضوع بعید است رخ دهد. در هر حال اگر اعتصاب تنها یک ماه تا ۶ هفته طول بکشد، احتمالا تاریخ اکران فیلم‌هایی مثل فیلم Blade با تغییر مواجه خواهند شد و استودیوهای هالیوودی با مشکلات بزرگ‌تری مواجه می‌شوند.

بیشتر فیلمنامه فیلم‌های بلاک‌باستری در طول تولید تکامل پیدا می‌کنند، اما مارول به این شهرت دارد که در طول مراحل فیلم‌برداری نیز تغییراتی در فیلمنامه فیلم‌های خود ایجاد می‌کند. در هر حال استودیوها با شرایط فعلی غریبه هستند؛ به‌خصوص اینکه آن‌ها عادت داشتند تا نویسندگان را در سر صحنه برای بازنویسی چندباره فیلم‌ها یا سریال‌های خود داشته باشند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
زومجی

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا