سینمای جهان

نقش‌آفرینی اندرو گارفیلد و دیزی ادگار جونز

اندرو گارفیلد و دیزی ادگار جونز قرار است دوباره و اینبار در فیلم Voyagers به کارگردانی سباستین للیو با یکدیگر هم‌بازی شوند.

فیلم Voyagers یک اثر درام عاشقانه از رابطه بین کارل ساگان، اخترشناس و مشاور ناسا و ان درایان، فیلمساز است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران این فیلم مشخص شده است. ورایتی گزارش داد که اندرو گارفیلد و دیزی ادگار جونز به جمع بازیگران فیلم Voyagers اضافه شده‌اند و گارفیلد نقش کارل ساگان و جونز نقش ان درایان را در این فیلم بازی خواهند کرد. این دو بازیگر پیش از این در سریال Under the Banner of Heaven با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند.

نقش‌آفرینی اندرو گارفیلد و دیزی ادگار جونز

سباستین للیو، کارگردان کارگردان آثاری چون فیلم A Fantastic Woman، فیلم Gloria و فیلم The Wonder وظیفه کارگردانی فیلم Voyagers را بر عهده دارد که او به‌همراه جسیکا گلدبرگ روی فیلمنامه این فیلم نیز کار می‌کند. للیو و گلدبرگ مستقیما با ان درایان در حال کار هستند تا فیلمنامه را براساس مصاحبه و صحبت‌های او به نگارش در بیاورند. در حال حاضر این فیلم برای فروش به ناشرین مختلف قرار است در بخش بازار جشنواره فیلم کن نمایش داده شود.

اتفاقات فیلم Voyagers در سال ۱۹۷۷ جریان دارد که ناسا در تلاش است تا اولین کاوشگر بین ستاره‌ای بشر را با نام وویجر به فضا پرتاب کند. تیمی به رهبری ساگان تصمیم می‌گیرند تا پیامی را برای پرتاب با آن آماده کنند و بسازند که به‌عنوان رکورد طلایی شناخته می‌شود که شامل موسیقی و تصاویری از تمدن بشریت برای تمدن‌های احتمالی بیگانگان است. اما چیزی که به‌عنوان یک ماموریت رقابتی دربرابر زمان شروع می‌شود به داستان عاشقانه ساگان و درایان تبدیل خواهد شد.

نقش‌آفرینی اندرو گارفیلد و دیزی ادگار جونز

اندرو گارفیلد سال گذشته در سریال Under the Banner of Heaven حضور داشت و در سال ۲۰۲۱ او برای نقش مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: No Way Home بازگشت که از آن زمان در فیلم دیگری بازی نکرده است. گارفیلد همچنین در سال ۲۰۲۱ در فیلم Tick, Tick… Boom و فیلم The Eyes of Tammy Faye حضور داشت. گارفیلد همچنین احتمال دارد که در فیلم Frankenstein به کارگردانی گیرمو دل تورو به ایفای نقش بپردازد.

دیزی ادگار جونز بیشتر برای بازی در سریال Normal People شناخته می‌شود که برای آن نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد. از دیگر کارهای جونز می‌توان به بازی در فیلم Where the Crawdads Sing، فیلم Fresh، سریال War of the Worlds و سریال Under the Banner of Heaven اشاره کرد. جونز هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم On Swift Horses حضور دارد و اخیرا قراردادی برای حضور در فیلم Twisters امضا کرده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
زومجی

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا