سینمای جهان

کیم کارداشیان به سریال جدید رایان مورفی پیوست

کیم کارداشیان (Kim Kardashian) در یک سریال درام حقوقی برای هولو به تهیه‌کنندگی رایان مورفی نقش یک وکیل را بازی می‌کند.

«کیم کارداشیان» پس از سریال «داستان ترسناک آمریکایی: ظریف»‌ (American Horror Story: Delicate) به همکاری با «رایان مورفی» ادامه می‌دهد. «ددلاین» گزارش داده است که او در یک درام حقوقی برای هولو نقش یک وکیل را بازی خواهد کرد. هولو سریال ریلیتی «کارداشیان‌ها» (The Kardashians) را پخش می‌کند.

کیم کارداشیان نقش یک وکیل طلاق و مالک یک مؤسسه حقوقی با کارمندان تماماً زن در لس‌آنجلس را بازی می‌کند. «جان رابین بیتس» که «برادران و خواهران» (Brothers & Sisters) را در کارنامه دارد و نویسنده «دشمنی: کاپوتی علیه قوها» (Feud: Capote Vs. The Swans) به تهیه‌کنندگی مورفی است، فیلمنامه این پروژه را می‌نویسد. «کریس جنر» مدیر برنامه کارداشیان‌ها یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است. انتظار می‌رود فیلمبرداری سریال از اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل ۲۰۲۵ آغاز شود.

کیم کارداشیان در زندگی واقعی در حال تبدیل شدن به یک وکیل است سال گذشته در یک آزمون وکالت قبول شد. او در فصل آخر «داستان ترسناک آمریکایی» برای اولین بار بازیگری را تجربه کرد هرچند در شبکه‌های اجتماعی درباره استعدادهای او تردیدهایی وجود داشت.

فیلم «چرخ پنجم» (The Fifth Wheel) کارداشیان را اخیراً نتفلیسک خریداری کرده است. انتظار می‌رود او ابتدا در این فیلم و سپس در پروژه مورفی مقابل دوربین برود. پیش از کارداشیان، «لیدی گاگا» اولین بار بازیگری را در سریال «داستان ترسناک آمریکایی» تجربه کرد و سپس با فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» (A Star Is Born) «بردلی کوپر» نامزد اسکار شد.

مورفی پس از تولید چندین سریال از جمله «هیولا» (Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story) در نتفلیکس با هولو و دیزنی قرارداد بست.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا