سینمای جهان

سلنا گومز و دیوید هنری دوباره همبازی شدند

سلنا گومز و دیوید هنری در دنباله سریال کمدی «جادوگران محله ویورلی» Wizards Of Waverly Place با هم همبازی شدند.

سریال کمدی «جادوگران محله ویورلی» (Wizards of Waverly Place) به کانال دیزنی بازمی‌گردد. «ددلاین» گزارش داده است که اپیزود آزمایشی دنباله این سریال سفارش ساخت دریافت کرده و «سلنا گومز» و «دیوید هنری» در آن نقش کوتاهی بازی می‌کنند.

سلنا گومز نقش «الکس روسو» را تکرار می‌کند و هنری یک بار دیگر در نقش «جاستین روسو» دیده می‌شود. بازیگران جدید سریال «جنس لیان براون»، «الکایو تیل» و «میمی جیانوپولوس» خواهند بود.

«جد الینوف» و «اسکات توماس» که اسپین‌آف «خانه ریون» (Raven’s Home) را برای کانال دیزنی ساخته‌اند، نویسنده و تهیه‌کنندگان اپیزودهای جدید خواهند بود. «اندی فیکمن» کارگردان و به همراه هنری و گومز تهیه‌کننده اجرایی سریال است.

داستان سریال جدید پیامدهای وقایع مرموزی پر «ویزتک» را روایت می‌کند، جایی که «جاستین روسو» در بزرگسالی قدرت‌های جادویی‌اش را رها کرده و با همسر و دو فرزندش به زندگی عادی خود ادامه می‌دهد. اما وقتی یک جادوگر جوان که نیازمند آموزش است به سراغش می‌آید، جاستین باید بار دیگر به گذشته و دنیای جادوگری برگردد. بروان نقش جادوگر جوان، تیل نقش «رومن روسو» پسر بزرگتر جاستین و جیانوپولوس نقش همسر جاستین را بازی می‌کنند.

سریال اول «جادوگران محله ویورلی» از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ به نویسندگی «تاد جی. گرینوالد» پخش شد. «جنیفر استون»، «جیک تی. آستین»، «ماریا کانالز-باررا» و «دیوید لوییس» دیگر بازیگران آن سریال بودند.

گومز که در شبکه‌های اجتماعی بازگشت به دنیای این سریال را تأیید کرده اخیراً‌ در فصل سوم «فقط قتل‌های ساختمان»‌ (Only Murders In the Building) دیده شده و قرار است نقش «لیندا رانستد» را بازی کند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا