سینمای جهان

فیلمبرداری «گلادیاتور ۲» به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم «گلادیاتور ۲» به کارگردانی «ریدلی اسکات» به همراه بازیگرانی چون «پل مسکال» و «پدرو پاسکال»، «دنزل واشینگتن» به پایان رسید.

«پل مسکال» بازیگر و «ریدلی اسکات» کارگردان «گلادیاتور ۲» (Gladiator 2) با انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی پایان فیلمبرداری پروژه را تأیید کردند. تولید این دنباله اواسط ژوئیه گذشته و با اعتصاب بازیگران هالیوود متوقف شده بود و بنا بر گزارش «ورایتی» هر هفته ۶۰۰ هزار دلار زیان مالی به استودیوهای یونیورسال و پارامونت تحمیل می‌کرد. توقف فیلمبرداری در مالت در نتیجه اعتصاب در مجموع ۱۰ میلیون دلار به این دو استودیو زیان وارد کرد.

«دیوید اسکارپا» نویسنده فیلمنامه «گلادیاتور ۲» خواهد بود. اسکات در این دنباله با «جان متیسون» فیلمبردار، «آرتور مکس» طراح صحنه و «جانتی ییتیس» طراح لباس قسمت اول همکاری می‌کند.

«پل مسکال» در نقش لوسیوس، «جوزف کویین»، «بری کیوگان»، «پدرو پاسکال»، «دنزل واشینگتن» و «کانی نلسون» از جمله بازیگران این دنباله خواهند بود. بازیگر سریال «آدم‌های عادی» (Normal People) و فیلم «افترسان» (Aftersun) جانشین «راسل کرو» در نقش «ماکسیموس» نخواهد شد و نقش «لوسیوس» فرزند پسر «لوسیلا» با بازی «کانی نیلسن» در قسمت اول فیلم را بازی می‌کند. لوسیوس خواهرزاده «کومودوس» با بازی «واکین فینیکس» رهبر امپراطوری روم بود که توسط «ماکسیموس» با بازی «راسل کرو» در قسمت اول به قتل رسید.

اسکات پیش‌تر درباره شخصیت «دنزل واشینگتن» در این دنباله گفته بود: «این مرد اصطبلی از ۳۰ یا ۴۰ گلادیاتور دارد. دوست دارد که مبارزه آن‌ها را تماشا کند و نشان می‌دهد که از چنین جایی آمده. در شمال آفریقا اسیر شده و آزادی خودش را به دست آورده چون گلادیاتور خوبی بوده. اما این موضوع را مخفی می‌کند چون از طرف دیگر حالا ظرفیت قدرت واقعی‌اش را درک کرده است. او ثروتمندتر از اغلب سناتورهاست، بنابراین اندیشه‌ها و طرح‌هایی برای گرفتن قدرت از این دو شاهزاده دیوانه دارد.»

«گلادیاتور ۲» ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا