نمایش خانگی

اولین تصویر و خلاصه داستان از سریال «دراکولا» مدیری

اولین تصویر و خلاصه داستان از فصل دوم «هیولا» با عنوان «دراکولا»: ادامه پول‌شویی کامروا در قالب موسسه خیریه

اولین تصویر و خلاصه داستان از فصل دوم «هیولا» مهران مدیری با عنوان «دراکولا»: ادامه پول‌شویی کامروا در قالب موسسه خیریه

در حالی که پخش فصل دوم سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری با عنوان «دراکولا» نیمه اول فروردین ۱۴۰۰ آغاز می‌شود نخستین تصویر و خلاصه داستان از این سریال منتشر شد.

در خلاصه این سریال آمده:« ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که سه سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد. کامران کامروا هم موسسه خیریه جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده. و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده. مهمانی باشکوهی برپاست و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می‌شویم»

مهران مدیری، ویشکا آسایش، سیما تیرانداز، گلاره عباسی، محمد بحرانی و نیما شعبان‌نژاد و.. بازیگران این سریال هستند.

هیولا یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر طنز سیاسی، به کارگردانی مهران مدیری، تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی و مهران مدیری و نویسندگی امیر برادران است. طراح و سرپرست فیلم‌نامه این مجموعه، پیمان قاسم‌خانی است. این مجموعه هفتمین همکاری مدیری و قاسم‌خانی است. و همچنین نخستین مجموعه مدیری است که سیامک انصاری در آن حضور ندارد. فیلم‌برداری فصل اول از آذر ۱۳۹۷ آغاز گردید و تا اردیبهشت ۱۳۹۸ به‌طول انجامید. به‌دلیل اینکه این مجموعه داستان مجموعه در مکان‌های مختلفی صورت می‌گرفت، محل فیلم‌برداری ثابت نبود. پخش نخستین فصل این مجموعه از تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ آغاز شد و در ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ به پایان رسید. پخش فصل نخست مجموعه به‌صورت هفتگی و در روزهای دوشنبه انجام می‌گرفت.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا