سینمای جهان

صداپیشگی رایان رینولدز ابرقهرمان سینمای جهان

رایان رینولدز ابرقهرمان اکشن‌های کمیک استریپی شرکت مارول، قصد همکاری با دنیای علم و محیط زیست و نشنال جغرافی را دارد.

رایان رینولدز بازیگر موفق این روزهای سینما بزودی صدایش را به یک پروژه علمی تلویزیونی قرض می دهد. این مجموعه با نام «ضعیف ها» وارد مرحله تولید می شود.

ضعیف ها بخشی از پروژه کلی نشنال جغرافی در رابطه با تاریخ طبیعی است. که در یک فصل ده اپیزودی تهیه خواهد شد و رینولدز راوی تمام قسمتهای آن است.

نگاه این مجموعه به زندگی و فعالیتهای تعدادی از کمیاب ترین گونه های حیوانی در کره زمین است. که با رفتارهای غیرقابل پیش بینی خود، دانشمندان و فعالان محیط زیست را به شگفتی واداشته اند.

به این ترتیب، زندگی فردی و اجتماعی این گونه های حیوانی و فعالیتهایشان در زمانی که تبدیل به پدر و مادر می شوند. در مرکز توجه ضعیف ها قرار دارد.

رینولدز در رابطه با قرض دادن صدایش به یک مجموعه علمی می گوید:« همیشه طرفدار مجموعه هایی بوده ام که در رابطه با طبیعت و موجودات درون آن ساخته شده و برایم جذابیت زیادی داشت که بدانم آنها چگونه رفتار و عمل می کنند. در عین حال، می خواهم کارهایی هم انجام دهم که بچه هایم بتوانند با خیال راحت به تماشای آنها نشسته و چیزهایی در رابطه با زندگی پیرامونشان یاد بگیرند.»

بازیگر به این نکته مهم و جالب اشاره می کند که صدای او برای ضعیف ها، یک حرکت جدید در مستندسازی خواهد بود و ادامه می دهد:« ضمن صحبت با سازندگان مجموعه به این نتیجه رسیدیم که باید کاری مفرح و خنده‌دار عرضه کنیم و داستان ما به گونه ای نباشد که بینندگان را خسته کند. برای همین منظور، من با صدایم بازی خواهم کرد تا رفتارها و کارهای حیوانات جذابتر به چشم بیاید. از این منظر، این مجموعه مستند به شکل اثری جذاب و تماشایی در معرض دید عموم علاقمندان قرار می گیرد و با مستندهای مشابه تفاوتهایی خواهد داشت.»

رینولدز در حالی با مستند ضعیف ها همکاری می کند که صحبتهایی درباره تولید قسمت سوم اکشن ابرقهرمانانه «ددپول» در جریان است و به احتمال زیاد، کار تولید آن از چند ماه دیگر شروع می شود.

رایان رینولدز خبر داده که فیلمنامه نهایی تقریبا آماده است و با چراغ سبز مدیران مارول کار فیلمبرداری اش آغاز خواهد شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا